Powered By Blogger

poniedziałek, 5 kwietnia 2021

UFO, nie-UFO, a może dron?

 


W dniu wczorajszym Pan Leszek Ostoja-Owsiany korzystając z FB powiadomił mnie obserwacji Nocnego Światła nad Toruniem:

 

Leszek Ostoja-Owsiany: Wczoraj (3.IV.2021) kumpel widział takie coś nad Toruniem. Duże zbliżenie dlatego też taka pikseloza. Jeśli to nie dron to ciekawe, pokrewne do tego co ostatnio opublikowane przez UFO ALARM rejestracje z Polski.

Robert Leśniakiewicz: Ciekawe - może to ruski latający szpieg???

L.O-O.: Szybciej amerykańska zabawka.

R.L.: Być może.

L.O-O.: Pod Toruniem na poligonie mają swoją bazę 🙁

R.L.: Ano tak...

L.O-O.: Sukinkoty - przez to będziemy jednym z pierwszych celów jakby rukie właziły do nas co mam nadzieję nie nastąpi.

R.L.: Będziemy. Przypomina mi się to co pisze Hastings - gdzie bazy US Army tam i UFO...

L.O-O.: Ano bawią się swoimi zabawkami tajnymi - niestety wszystkie obserwacje ostatnio podpadają mi pod ich zabawki.

R.L.: I chyba masz rację.

L.O-O.: Miałem parę doniesień i wychodziło mi że to ichniejsze

R.L.: 🙁

L.O-O.: No cóż trza być czujnym 🙂

 

Pan Leszek zapewne ma rację - wprowadzając wojska amerykańskie do Polski stworzyliśmy dla USA bazę wypadową na terytorium Rosji i Europy Wschodniej. Sam miesiąc czy dwa temu widziałem coś podobnego nad Jordanowem i nie wiem, co to było...

 



Jednak jeżeli Robert Hastings ma rację, to poza urządzeniami wywiadowczymi amerykańskich służb, mogą tu być znacznie ciekawsze zabawki w rodzaju pocisków rakietowych z głowicami od A do N. Obcych szczególnie interesują wszelkie instalacje nuklearne na naszej nieszczęsnej planecie, więc to wcale nie musiała być szpiegowska zabawka, ale normalne zwiadowcze UFO śledzące amerykańskie poczynania w zakresie przygotowań do wojny nuklearnej… Mamy coś podobnego jak w 1980 roku – nad Polską znów latają maszyny szpiegowskie obu supermocarstw.

Obym się mylił. 

Foto - Wojciech Budny