Powered By Blogger

piątek, 2 listopada 2012

Raport o UFO nad Nara, Japonia




Właśnie przedwczoraj napłynął do mnie email od Pana Kiyoshiego Amamiya, który zaobserwował UFO nad jedną z gór w okolicach miasta Tenri k./Nara w Japonii:  

Drodzy Przyjaciele,

Ja i moja żona chodzimy do szpitala w każdy dzień. Zazwyczaj przebywamy tam od 13:00 do 18:00 przy naszej 40-letniej córce, która leży w śpiączce. Patrzyliśmy przez okno na górę Kongo, i naraz zauważyliśmy UFO ponad jej szczytem. Były tam także widoczne chmury, które utrwaliły się na zdjęciu. Mój aparat fotograficzny może wykonywać zdjęcia w podczerwieni. Kiedy pomarańczowe chmury znikły, przełączyłem aparat na pracę w podczerwieni. Ten obiekt wyglądał na bardziej błyszczący.

Pomarańczowe obłoki:

Te zdjęcia były zrobione około godziny 17:20 JST w dniu 25.X.2012 roku. Świeciły one na zachodzie po zachodzie słońca. Wszystkie te obłoki miały ciemne obramowania. Obiekt znajdował się na takiej wysokości, na której oświetlały go promienie słońca. Jednak jego kolor nie zmienił się na ciemniejszy, tak jak obłoki, które pociemniały. Wykonałem natychmiast serię zdjęć. Obłoki stały się ciemne, a potem znikły. Przełączyłem aparat na pracę w IR. Obiekt świecił biało, co widziałem na ciekłokrystalicznym displaju.

Użyłem aparatu fotograficznego o następujących parametrach:
Aparat – Yashica EZ Digital F5371R
Zdjęcia – 4 serie
PIC0630--0648 normal mode
PIC0649 -- 0654 IR mode
PIC0655--0656 normal mode
PIC0657--0661 IR mode
Pozdrawiam – K.A.









Przyznaję, bardzo ciekawe zdjęcia. Czy to był obłok znajdujący się tak wysoko, że przez długi czas oświetlały go promienie słońca? Być może – niestety – tego nie wiem. Tak czy inaczej, to byłoby właśnie UFO…