Powered By Blogger

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Zmarł Jesse Marcel Jn.



Peter Robbins

Drodzy Koledzy Ufolodzy: właśnie (25.VIII) otrzymałem telefon od Denise – córki Jesse Marcela Jn. I stałem się posiadaczem niezmiernie smutnej wiadomości. Jesse Marcel Junior zmarł nagle na atak serca. Był sam w domu, kiedy to się stało, miał u boku książkę o UFO. Jesse był gigantem dla wielu z nas, pogodnym i spokojnym człowiekiem, którego ojciec mjr Jesse Marcel Senior był oficerem wywiadu w Army Air Field Base w Roswell i pierwszym, którzy udał się i zbadał pole szczątków pozostałych na polu koło Roswell, i tym, który został ukarany przez Pentagon, który podał w następnym dniu, że to były jedynie szczątki balonu meteorologicznego. Jesse NIGDY nie wycofał się z tego, że ojciec pokazał mu szczątki po katastrofie i zawsze bronił dobrego imienia i honoru swego ojca, jego wiarygodności i pamięci. Jestem bardzo dumny, że był on moim przyjacielem i byłem niewiarygodnie smutny w to popołudnie; kochałem go bardzo i tęsknię za nim. Spoczywaj w spokoju…

Przekład z j. angielskiego –

Robert K. Leśniakiewicz ©