Powered By Blogger

środa, 11 lipca 2012

Wyprawa na Babią Górę cz. IV (2)


Ale najważniejszy dowód jest w liczbach i odległościach!



Po powrocie do Gdyni analizując te sprawę, któregoś dnia zatelefonowałam do Roberta Leśniakiewicza w Jordanowie:

- Czy wiesz ile jest km w prostej linii z Koskowej Góry na szczyt Babiej Góry?

- Dokładnie nie, ale sprawdzę. Prześlę ci dane jak sprawdzę na mapie.

Po kilku minutach otrzymałam SMS tej treści: Ta odległość wynosi 26.476 m.

 Pomyślałam: Nie możliwe, za dokładnie! Zadzwoniłam do Roberta mówiąc:

- Za dokładnie…!

- Co??

- Za dokładnie!! Nieprawdopodobna dokładność matematyczna!

- Ale o co ci chodzi?

- O liczbę 26…

- Nooo, to jest np. 2 x 13, albo…  i wyliczał różne kombinacje.

- Nic nie rozumiesz! Pisałam już o tym w swoich art. „Legendarne megality w świetle badań i odkryć w pow. kościerskim” cz. I i II oraz „Klucz do tajemnica Stonehenge jest w Polsce” czyli w Strefie 3c 123. https://www.facebook.com/notes/zofia-piepi%C3%B3rka/klucz-do-tajemnicy-stonehenge-jest-w-polsce/332759956749883 Te artykuły publikowałam na Facebooku oraz opublikowałeś rok temu na swoim Blogu… Przypomnę w wielkim skrócie, co wynika z moich wieloletnich poszukiwań i badań w Strefie 3C 123. Było tam w wielkiej skali odwzorowanie „Pasa Oriona” z czasów poprzedniej cywilizacji. Po kataklizmie jaki nawiedził całą Europę ok. 12 tys. lat temu pozostały resztki z dwóch wielkich kamiennych kręgów o śr. 1 km. Część kamieni wyłoniła się w naszych czasach na skutek erozji, ale w większości została zniszczona przez okolicznych mieszkańców, a część jest jeszcze w ziemi. Odległość pomiędzy dwoma kręgami w prostej linii wynosi ok. 2,6 km.

W Grzybnicy k/Koszalina są kamienne kręgi w których również jest odwzorowany gwiazdozbiór Oriona, lecz w małej skali. W tzw. „Pasie Oriona” odległość pomiędzy dwoma kręgami wynosi 26 m! Ale nikt z baczy megalitów w Polsce i w Wielkiej Brytanii nie wie, że Stonehenge i Avebury to również odwzorowanie „Pasa Oriona”, a odległość pomiędzy tymi kręgami wynosi ok.26 km!  https://www.facebook.com/notes/zofia-piepi%C3%B3rka/klucz-do-tajemnicy-stonehenge-jest-w-polsce/332759956749883



Pytanie podstawowe!



Który z dwóch kręgów w Strefie 3C 123 na Kaszubach w tzw. „Pasie Oriona” jest najważniejszy? Najważniejszy dla Polski jest ten krąg i to miejsce, gdzie „płonęły drzewa” jako wskazówka mistyczna, fizyczna i astronomiczna dla wskazania miejsca „radioźródła 3C 123” pozornie na tle gwiazdozbioru Byka. Dlaczego? Ponieważ tam znajduje się DYSK Kosmiczny Króla Jahwe o śr. 1 km. Jest to Baza Centralna czyli tzw. czakram ziemi - i jak się okazało później -  w promieniu ok. 800 km znajdują się mniejsze Bazy o śr. 300 m. Tam kilka dni później po pomiarach anomalii magnetycznych w czasie przesilenia astronomicznego równonocy w 2004 roku nadałam pierwszy sygnał… do dysku Króla. Pierwsza odpowiedź przyszła po… 26 godzinach!



Znając już miejsce jednej z Baz Obwodowych wiemy jaki to promień! Wskazał ją tajemniczy lej w kamiennych kręgach w Odrach. Związana z nim jest taka sama legenda o zapadniętym kościółku jak ze szczytem Babiej Góry – co opisałam w I cz. wyprawy. Zataczając cyrklem krąg na mapie - z punktu centralnego w Strefie 3c 123 na Kaszubach – do Babiej Góry widzimy olbrzymi okrąg przekraczający granice Polski na wschodzie i zachodzie oraz północy! Obejmuje on swym zasięgiem kilka narodów!

No dobrze, ale ile jest tych Baz Obwodowych i w jakiej są odległości od siebie?



Aby to dokładnie rozpracować potrzebny jest matematyk, a ja jestem wizjonerką i badaczką megalitów, a nie matematykiem… ani „broń Boże” ufologiem! Robert obliczył odległość na mapie z Koskowej Góry do szczytu Babiej Góry, która wynosi 26.476 m. Za dokładnie, aby to mógł być czysty przypadek! Jeżeli na obwodzie wielkiego kręgu wielokrotnie odmierzymy tę samą odległość, to w tych miejscach są kolejne Obwodowe Bazy Kosmiczne – „liście drzewa” asekurujące Bazę Centralną na Kaszubach! Może ich być tysiące, a każda z nich ma średnicę 300 m! Toż to wielki Obóz Kosmiczny w Polsce i na terenie sąsiednich narodów!!!



To wielka potęga kosmiczna…



Pisząc przed laty o wynikach swoich badań oraz odległościach nie mogłam przewidzieć, że to samo powtórzy się w liczbach na Koskowej Górze i na Babiej Górze! Liczba 26… wciąż  powtarza się w różnych miejscach w Polsce, Europie i na Ziemi. Dlaczego?? Bo tutaj było i jest Królestwo Kosmiczne Króla Jahwe zgodnie z proroctwami… To jest tajemnica wiary i religii od tysięcy lat! Czy dorośliśmy jako wierzące społeczeństwo, a przede wszystkim jako inteligentna cywilizacja do zrozumienia tajemnicy wiary oraz ścisłej nauki zakodowanej w tych liczbach?



Baza Kosmiczna na Koskowej Górze istnieje tak długo jak istnieje Centralna Baza Kosmiczna w Strefie 3C 123 na Kaszubach. Nasz kontynent kiedyś wyglądał inaczej zanim doszło do pierwszego globalnego kataklizmu w czasach gdy na Równiku Galaktycznym była Wielka Niedźwiedzica. Kiedy to było?



  „ A więc dlatego mnie tutaj „ściągnęli”, bo dobrowolnie nie weszłabym w moich butkach w mokrą trawę… Miałam mokre buty i skarpetki oraz nogawki spodni, ale czułam wielką ulgę… Dlaczego?? (…) Po chwili odwróciłam się i powoli ruszyłam do samochodu.  Ewa jeszcze tam stała jak w transie. Gdy podeszłam do nich Robert patrzył na mnie dziwnie… ale Janusz i Wiesiu nie. Po tym co się działo na  Babiej Górze i Zakamionku nie byli zdziwieni lecz ciekawi o co tym razem tutaj chodzi. Robert już wsiadał do samochodu więc podeszłam i powiedziałam… Wielka Niedźwiedzica… Pokiwał głową nic nie rozumiejąc!”



 I znowu potrzebna jest konsultacja, ale tym razem z astronomem! Czy muszę się na wszystkim znać?? Nie muszę, bo to jest praca dla zespołu ludzi, a nie dla jednej osoby… W książce określam czas istniejących cywilizacji z przeszłości wg pozycji astronomicznej gwiazdozbiorów na Równiku Galaktycznym. Wielka Niedźwiedzica - właśnie tak określiłam czas I Cywilizacji Króla Jahwe w Strefie 3C 123.  Jestem wizjonerką i staram się  wskazać to czego nie dostrzegają i nie rozumieją ufolodzy oraz naukowcy. „Czułam wielką ulgę”, bo ONI wiedzieli że to zrozumiem. Na Koskowej Górze wszystko działo się szybko oraz w symbolu i tylko ja mogłam to zrozumieć poprzez analogię do zdarzeń oraz badań na terenie Strefy 3C 123 na Kaszubach. Oni nigdy tego nie badali i nie byli wstanie tego zrozumieć.



Czy już wiadomo jaki jest związek Strefy 3C 123 na Kaszubach z Babią Górą i Jordanowem? Analizując tę sprawę to jest chyba oczywiste nie tylko dla mnie, ale dla każdego myślącego człowieka.



Oczywiście i tę Obwodową Bazę Kosmiczną dla „Radioźródła 3C 123 na Kaszubach”, otaczają bazy kosmiczne OBCYCH cywilizacji, w tym jedna z baz kosmicznych Wielkiej Niedźwiedzicy.



Na temat Planu tych baz kosmicznych w Polsce  odwzorowanych w kamiennych kręgach napisałam w art. „Wielka Niedźwiedzica” czyli wielkie cmentarzysko w Uniradze k/Stężycy na Pomorzu”. Było to jedno z największych w Polsce odwzorowań w kamiennych kręgach, które prawie doszczętnie zostało zniszczone!



 Nazwa gwiazdozbioru nawiązuje do greckiego panteonu bogów na górze Olimp gdzie mieli swoje siedziby czyli bazy kosmiczne oraz mitu o uwiedzionej przez Zeusa nimfie Kallisto, która po śmierci z rąk Artemidy została przemieniona w niedźwiedzicę i umieszczona na firmamencie. Zazdrosna Hera uprosiła bogów, by niedźwiedzica nie mogła się kąpać w oceanie i przez cały czas bez odpoczynku wędrowała w kółko po niebie.”  W Polce są również ich bazy kosmiczne m.in. przy Koskowej Górze  oraz na Jasnej Góry, co w naszych czasach ma związek z tzw. kultem maryjnym. To jest polityka OBCYCH, dla tworzenia kultów bałwochwalczych, które wykorzystują z udziałem swoich ludzi dla swoich celów i nie muszę tego udowadniać. Jedno jest pewne - jest to doskonały sposób na zacofane społeczeństwo czołgające się na kolanach lub w pieszych pielgrzymkach do ich sanktuariów czyli baz kosmicznych… I co z tego wynika? Ludzie mają nawracać się do tzw. „maryji” i gorliwie wierzyć w jej objawienia i cudowne posągi lub obrazy z których leją się cudowne łzy – jak w starożytnej Grecji! Historia bałwochwalstwa się powtarza i ogłupia oraz otumania ludzi w XXI w. A tych baz w Polsce jest dużo - wg Planu gwiazdozbioru Wielkiej Niedźwiedzicy oraz Małej Niedźwiedzicy i ich odwzorowań w kamiennych kręgach… W czasach powojennych namnożyło się cudownych sanktuariów i już chyba każde miasto i miasteczko ma swoje sanktuarium maryjne, a nawet pisma i „Radio Maryja”. Czy ktoś policzył ile jest sanktuariów maryjnych w Polsce? To policzcie i zacznijcie badać te miejsca, bo „głupich nie sieją”, tylko rodzą się ludzie którzy mają zadanie propagować ten kult na wszelkie sposoby w naszym zacofanym i zakłamanym społeczeństwie i to za wszelką cenę, na co otrzymują wszelkie środki.



„Wielka Niedźwiedzica jest jednym z najdawniej nazwanych gwiazdozbiorów. Zarówno ludy Eurazji, jak i Ameryki Północnej, rozpoznawały w tej konstelacji kształt niedźwiedzia. Oznacza to, że gwiazdozbiór ten musiano nazwać jeszcze przed zniknięciem lądowego połączenia pomiędzy Syberią i Alaską, co najmniej 15 000 lat temu. Gwiazdozbiór ten widnieje też na fladze stanowej Alaski oraz fladze Czirokezów.” (2)



A co jest w Jordanowie?



Zastanawiałam się czy w Jordanowie jest jakaś Baza Kosmiczna? Analizując dyskusję w domu Wiktorii i jej ojca, doszłam do wniosku, który świtał mi w głowie już wcześniej. Jordanów również jest usytuowany na górze, a pod nim jest jedna z baz obwodowych dla „różowej” Bazy Kosmicznej Hiad na Babiej Górze wg Planu w kamiennych kręgach w Odrach o czym pisałam w I cz. sprawozdania z wyprawy. Są tam też inne bazy kosmiczne OBCYCH - podobnie jak na Babiej Górze i Koskowej Górze oraz w Strefie 3C 123 na Kaszubach. Po co? Aby blokować i wykorzystywać wszystko dla swoich celów i korzyści… To jest najprawdziwsza wojna! Poniżej podam przykład, który dotyczy STREFY 3C 123 i otaczających ją baz kosmicznych OBCYCH, więc przykład odnosi się do wszystkich innych tego typu baz w Polsce i na całej Ziemi, a ma to związek z sygnałem….



Znaczenie sygnału dźwiękowego przy Mokrym Stawie na Babiej Górze i w Strefie 3C 123!



Wszystko w symbolu i dosłownie, gdyż znaczenie tego dźwięku ma kolosalne znaczenie dla całej sprawy, ale to rozumie wizjoner. Kilka dni później po powrocie z wyprawy pojechałam na wieś do Małych Stawisk i usłyszałam ten sam dźwięk jaki słyszeliśmy przy Mokrym Stawie, a więc jest to kolejny związek z tym miejscem! Słyszałam go codziennie przez trzy tygodnie o różnych porach i w różnych miejscach wokół Centralnej Bazy Kosmicznej. Ale to co zdarzyło się gdy usłyszałam go ostatni raz w obecności „Sąsiada” pozwoliło mi zrozumieć co tutaj się dzieje i co się zdarzy niebawem.



 Po pierwsze - ten dźwięk pozwolił mi zlokalizować Bazy Kosmiczne OBCYCH w tej okolicy oraz zrozumieć kim w rzeczywistości są „partacze” – ludzie Obcych baz oraz jakie mają zamiary wobec mnie i Centralnej Bazy Kosmicznej. Co zrobili to spartaczyli i na tym polega ich filozofia i plan działania.



 Po drugie – przyjdą „partacze” naukowi, aby sabotować całą sprawę. To dotyczy również innych „partaczy” z branży psychotronicznej. Będą chcieli udowodnić, że jest to „złe” miejsce mocy i zmanipulują wszystko tak, aby ośmieszyć całą sprawę i zniszczyć tak jak już to usiłował kiedyś zrobić  pewien ksiądz z okolicy, który widział we mnie zagrożenie dla interesów Kościoła i układów z szatańskimi bazami kosmicznymi…  Przykładem tego jest również „diabelski młynarz” mieszkający w miejscu gdzie jest Baza Kosmiczna „szaraków” – o czym pisałam w art. „Hello! Tu „Radioźródło 3C 123 na Kaszubach”. Tajemniczy dźwięk w symbolu wskazał ich bazę i zrozumiałam co tym razem szykują „szaraki” i inne sprzymierzone z nimi bazy dla Strefy 3C 123…  Ma to być atak frontalny w sposób naturalny... Ale w jaki sposób?!



Wielokrotnie śniłam oraz miałam wizje o dużej rzece na tym terenie, ale istniała ona w poprzedniej cywilizacji. Obecnie tutaj płynie niewielka rzeka Wierzyca. Co się stało z tamtą rzeką? W innym śnie widziałam, że przy „diabelskim młynie” pęka ziemia i teren zapada się pogrążając pobliskie zabudowania i częściowo wieś…



 Badając od lat ten teren i okolicę zrozumiałam, że w tym miejscu pod ziemią płynie duża rzeka - co nie jest niczym nadzwyczajnym, gdyż jest dużo takich podziemnych rzek i jezior. Ale odkąd „diabelski młynarz” sprowadził się tutaj z rodziną spiętrza wody rzeki w nadmiarze na własne potrzeby i trwa to od 30 lat. Nic w tym nie było by nadzwyczajnego gdyby nie to, że przez kilka dni nadmiernie spiętrza wodę, a w weekendy opuszcza poziom co w konsekwencji doprowadza do naruszenia systemu wód podziemnych i osiadania ziemi oraz fundamentów w zasięgu cofki. Zanim się tutaj sprowadził bolec wodowskazowy był zamocowany nisko i centralnie pod mostem na betonowej ścianie, ale teraz od wielu lat jest wysoko na brzegu betonowej ściany, a to oznacza, że poziom wody został o tyle podniesiony.



W czasie  ostatnich kilku lat w wielu miejscach w Polsce i na całej Ziemi nagle zapada się ziemia i tak się stanie tutaj, gdyż rzeka Wierzyca wpadnie do podziemnej rzeki… Wówczas „diabelski młynarz” powie, że -  „To wszystko przez ten Dysk i złego króla Jahwe, który go nie chronił. Paczta ludzie co mi zrobił!”



Król Jahwe cierpliwie czeka, aż zachłanność i głupota ludzka zostanie ukarana. „Diabelski młynarz” swoim zachowaniem jednocześnie ujawnia cele Bazy Kosmicznej szaraków dla której pracuje i walczy wszelkimi środkami z każdym kto chce ujawnić jego - i ich przestępstwa wobec natury i ludzi. Gdy zajęli się tą sprawą dziennikarze, zostali brutalnie pobici tak, że nie chciało im się więcej pisać na ten temat. I o to właśnie chodziło! Czy wiedział o tym, że tak to zadziała czy „natchnęła” i popchnęła do takiego działania macierzysta baza kosmiczna „szaraków”? To nic, że były procesy sądowe o pobicie, bo nadmierne spiętrzanie trwa nadal, a skutki tego będą tragiczne dla mieszkańców całej okolicy - tak jak w moim proroczym śnie. Jeżeli on i jego rodzina przeżyją tę katastrofę, to pewnie  będą domagać się wielkich odszkodowań?



A tym czasem mamy wciąż obfite opady deszczu i wszystko może się zdarzyć w okolicy STREFY 3C 123 na Kaszubach… A obfite deszcze są m.in. skutkiem naruszenia równowagi ekologicznej i w konsekwencji zmianą klimatu na Ziemi. „Po owocach ich poznacie” – mówi na kartach ewangelii Jezus Chrystus.



Takimi metodami walczą OBCE cywilizacje oraz ich ludzie. Co tym osiągają wśród zacofanych, zabobonnych i nieświadomych ludzi? – sami sobie odpowiedzcie.



Piszę o tym dlatego, gdyż sygnał dźwiękowy, który słyszeliśmy przy Mokrym Stawie powtórzył się w Strefie 3c 123, a ma to ścisły związek z Obwodowymi Bazami Kosmicznymi  oraz bazami OBCYCH, które je ściśle otaczają i blokują.  Zmusiło mnie to do myślenia i przewidywania działań i skutków w tej okolicy oraz w Polsce, a także na całej Ziemi.



Czy Armia Dysków Kosmicznych Króla Jahwe może zapobiec kataklizmom i kolejnej zagładzie cywilizacji? Może, ale ludzie szatańskich baz kosmicznych nigdy nie zwrócą się o pomoc do Króla Jahwe, bo mają swoje plany i cele wobec naszej cywilizacji. W ich PLANIE nasza Cywilizacja ma zginąć tak jak wcześniejsze!



Bazy Kosmiczne Króla Jahwe mogą uwolnić moc, która ochroni narody przed zagrożeniami z kosmosu oraz przed żywiołami natury i wojną. Mogą też zmienić kierunek lotu asteroidy lub ją zniszczyć.

Mogą spowodować wzrost inteligencji i świadomości co ma znaczenie dla przyszłości cywilizacji.



Mając taką Potęgę Kosmiczną na Ziemi, w Polsce czy możemy czuć się bezpieczni? Jeszcze nie… dopóki są Bazy Kosmiczne OBCYCH, którzy niszczą nasza cywilizację i Ziemię.



Więc co będzie…?



Proroctwo Apokalipsy 21:1-8 „I widziałem nowe niebo i nową ziemię; albowiem pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły i morza* już nie ma. I widziałem miasto święte, nowe Jeruzalem, zstępujące z nieba od Boga, przygotowane jak przyozdobiona oblubienica dla męża swego.

I usłyszałem donośny głos z tronu mówiący:

„Oto przybytek Boga między ludźmi! I będzie mieszkał z nimi, a oni będą ludem jego, a sam Bóg będzie z nimi. I otrze wszelką łzę z oczu ich, i śmierci już nie będzie; ani smutku, ani krzyku, ani mozołu już nie będzie; albowiem pierwsze rzeczy przeminęły. I rzekł Ten, który siedział na tronie: Oto wszystko nowym czynię. I mówi: Napisz to, gdyż słowa te są pewne i prawdziwe. I rzekł do mnie: Stało się. Jam jest Alfa i omega, początek i koniec. Ja pragnącemu dam darmo ze źródła wody żywota. Zwycięzca odziedziczy to wszystko i będę mu Bogiem, a on będzie mi synem. Udziałem zaś bojaźliwych i niewierzących i skalanych i zabójców, i wszeteczników, i czarowników, i bałwochwalców, i wszystkich kłamców będzie jezioro płonące ogniem i siarką. To jest śmierć druga.”



*W proroctwie jest wyjaśnienie: morze to ludy i narody.



W ten sposób w Polsce wypełniło się stare proroctwo zwane Apokalipsą o czasach końca panowania OBCYCH i wrogich cywilizacji, którzy przybierają postacie rożnych bogów i boginek na Ziemi czyli symbolicznego Szatana – przeciwnika Boga i Króla Jahwe. Proroctwa to wizje, które są symbolami  zrozumiałymi w naszych czasach. Bóg i Król Jahwe oraz Jezus Chrystus jest z nami w swojej Bazie Kosmicznej i sam pokieruje narodami, które należą do niego.



W mojej wizji pt. „Chleb i wino” którą opisałam w książce „Święta tajemnica Gdyni”- na końcu jest scena, gdy Ojciec i Syn wjeżdżają przez Bramę na ziemi, a mnich i jego ludzie stoją na górze jakby oczekiwali przyjście z kosmosu OBCYH. Długie lata nie rozumiałam tego elementu wizji, aż zrozumiałam, że w Polsce są Tajne Bazy Kosmiczne Króla Jahwe przygotowane od zarania dziejów ludzkości. W ten sposób ten fragment mojej wizji potwierdza znaczenie i sens istnienia Baz Obwodowych na Babiej Górze, w Jordanowie i wiele innych miejscach.



W czasie wielu lat poszukiwań i badań zdążyłam się zestarzeć, ale cieszę się, że dożyłam tego dnia, gdy odkryłam istnienie Baz Kosmicznych i zrozumiałam po co są na ziemi! Nie muszę już nikogo prosić o pomoc w badaniach, ani niczego badać i udowadniać. Wszystko jest w rękach Kosmicznego Króla Jahwe, który przygotował  je na ten czas, aby położyć kres panowaniu szatańskich cywilizacji i jego ludzi. Król Jahwe dawno temu przybył z odległej galaktyki zwanej „Radioźródło 3C 123” na Ziemię wraz z całym swoim kosmicznym królestwem w wielkiej potędze technicznej i chwale… Jego dyski są  na Ziemi, w Polsce i na całej Ziemi. To co się stało później z Królem Jahwe pokazał swoim życiem i śmiercią Jezus Chrystus i to jest sens wiary wszystkich Chrześcijan. Co się wówczas zdarzyło ? Król Jahwe został zdradzony i zabity oraz pochowany w grobowcu w Świętej Górze na terenie obecnej Gdyni… Miniaturką jego grobowca jest Arka Przymierza, którą Mojżesz wykonał na polecenie Boga Jahwe. Napisałam o tym w książce „Święta tajemnica Gdyni”. Odwieczna wiara i religia oraz proroctwa miały za zadanie podtrzymać wiarę do naszych kosmicznych czasów, aż nadejdzie czas końca naszej udręki i nareszcie poznamy prawdę o historii naszej cywilizacji.



Wszystkie Bazy Obwodowe zostaną zlokalizowane, a bazy Obcych zablokowane. Wówczas zaczynie się prawdziwy powrót do przyszłości, która wiedzie w kosmos do OJCZYZNY CZŁOWIEKA. Ujawienie Baz Kosmicznych Króla Jahwe w Polsce i w sąsiednich krajach Europy to zapowiedziane przyjście Królestwa Kosmicznego Ojca Cywilizacji na Ziemię, o które modlą się wszyscy Chrześcijanie od 2000 lat w modlitwie „Ojcze nasz”… przyjdź Królestwo Twoje, bądź wola Twoja…”  To wszystko jest już dawno na Ziemi w wielkiej tajemnicy! Czy dla Polski będzie to wielki zaszczyt czy przekleństwo, bo np. kult „królowej nieba” nie pozwoli na ujawienie prawdy o tym KTO naprawdę za tym kultem się ukrywa i zwodzi ludzi na manowce?



Żyjemy w XXI wieku i na naszych oczach realizują się stare proroctwa biblijne w oszałamiający sposób, bo na miarę XXI wieku! To wszystko zostało przygotowane zgodnie z PLANEM Króla Jahwe, aby ocalić cywilizację.  Czy wiara i religia - nawet zmanipulowana ma sens? To, że tak się stało zostało przewidziane i zapowiedziane w proroctwie Apokalipsy, a potwierdzają to moje badania i poszukiwania Baz Kosmicznych. Można wierzyć lub nie w różne sprawy lub idee, ale jeżeli nic sensownego z tego nie wynika, to jest to celowe działanie OBCYCH cywilizacji, czyli pułapka w której tkwią miliony ludzi na Ziemi. Miliony ludzi wierzy w cudowne figury i obrazy, które ich uratują, aż nadejdzie dzień zagłady, ale wtedy będzie za późno…



Na koniec dziękuję wszystkim uczestnikom wyprawy za życzliwość i gościnę. Wyprawa na Babią Górę w poszukiwaniu Baz Kosmicznych w Beskidach była owocna w przemyślenia i wnioski pod każdym względem.

Dużo mogłabym jeszcze pisać na ten temat, ale ci co rozumieją nie potrzebują wielu słów, a ci co nie chcą zrozumieć zawsze będą mieć wątpliwości lub będą zaprzeczać.



Ten etap badań i poszukiwań w moim życiu został zakończony.


CDN.

-------------------------------                                                                             

Przypisy:


2)   Wielka Niedźwiedzica - Wikipedia, „Gazeta Kartuzka”,