Powered By Blogger

poniedziałek, 20 lipca 2015

Upadły Anioł mówi: „Zabiłem Króla Jahwe”…. (4)



Zofia Piepiórka - ELEONORA


Komentarz pod wywiadem u Alexa


Sławek wściekły pisze cyt. „…Ona Zofia dla idee fix rozwaliła za sprawą doświadczalnego wojskowego poligonu. Zdrowia, życzę i wracam do swoich najbliższych i do mojego kochanego Kościoła, bo życia mi zwyczajnie szkoda na to coś.”
Moją odpowiedź zawarłam w art. zat. „Upadły anioł mówi: Zabiłem króla Jahwe...” Jest to podsumowanie waszych komentarzy oraz mojego wywiadu dotyczącego króla Jahwe, jego aniołów i upadłych aniołów, działalności Kościoła oraz ufologii.
Od 21 lat jestem ufologiem i postrzegam to co się dzieje na Ziemi wielowymiarowo. W tym sensie to co mówi Sławek – upadły anioł oraz inni ma duże znaczenie dla zrozumienia tego co się zdarzyło w Pierwszej Cywilizcji i w obecnej Czwartej Cywilizacji. Dlatego w 2 cz. art. są moje Wnioski dotyczą zadania jakie stoi przed ufologią i to jest najważniejsze… Czy się Wam to podoba czynie, czeka nas KONTAKT i Skok Cywilizacyjny, ale najpierw musicie wykazać minimum dobrej woli aby o tym dyskutować i dojść do porozumienia - szczególnie UPADŁE ANIOŁY, gdyż to dotyczy cywilizacji CZŁOWIEKA.
Na Blogu Roberta Leśniakiewicza w kilku częściach…


WNIOSKI


„Nie zapomnij kto rozpoczął tę wojnę…”
Z wizji opisanej na początku, wynika iż priorytetową sprawą dla całej ufologii jest SKOK CYWILIZACYJNY lecz zostali „skanalizowani” w podziemnym tunelu. Jedynym wyjściem dla nich jest „wąska szczelina czasowa” – określony czas w którym mogą wyjść na wysoki poziom ufologii. Kiedy, co to znaczy i jak? – odpowiem później.
Wszyscy oczekują skoku cywilizacyjnego, ale KTO ma to przygotować? Czy ufolodzy mają minimum dobrej woli i świadomości iż od tego co teraz zrobią dosłownie zależy przyszłość cywilizacji? Ufologia jest pomostem łączącym przeszłość z przyszłością.
 Przypomniałam sobie wizję, która wiele lat temu zainspirowała mnie do napisania referatu na temat moich badań kamiennych kręgów w Odrach. Zastanawiałam się wówczas jak powiedzieć naukowcom o moich badaniach kamiennych kręgów gdy nagle zaczęła się wizja.
„Stałam na skraju długiego drewnianego mostu z barierami, nikogo nie było, ale czułam wielkie zagrożenie. Gdy o tym pomyślałam zobaczyłam tubę jak ze starego patefony. W wizji ktoś mi ją pokazał i podał, bo  zobaczyłam, że trzymam w ręku coś dziwnego co okazało się zabytkową bronią, a zwie się garłacz. Szłam powoli, a gdy zbliżałam się do końca mostu zobaczyłam dwóch gości czających się na brzegu. Wypaliłam i od razu padli, a ja spokojnie poszłam dalej.”
Co to za broń oraz na jakiej zasadzie działa wyjaśnił mi Robert Leśniakiewicz. Trzeba wrzucić garść kul i jak wypali może jednocześnie trafić wiele osób gdyż ma duży rozrzut. I tak było w czasie sympozjum naukowego gdy „wypaliłam” na temat swoich badań radiestezyjnych kamiennych kręgów w Odrach, gdzie w ich ustawieniu są odwzorowane Hiady, na co nie zwrócili uwagi astronomowie!??
W sensie symbolicznym zabytkowa broń, którą „trzymam w ręce” ma związek z naszą zabytkową kulturą i religią Chrześcijańską. Żyjemy w kraju gdzie jest powszechna religia i kultura chrześcijańska oraz wiara w powtórne przyjście Jezusa z kosmosu czyli nieba. A dokładnie skąd? To jest pokazane w ustawieniu kamiennych kręgów w Odrach. W religii i kulturze Wschodu nikt nie mówi o skoku cywilizacyjnym, a symbolem ich jest Wąż i Smok.
Symboliczny most to sympozjum naukowe w Sulęczynie w 1997 roku, który połączył badania naukowe i radiestezyjne. Gdy odczytałam referat nagle ujawnili się najwięksi wrogowie moich badań… O ironio losu byli to psychotronicy a nie naukowcy! To co się potem działo podczas obrad bardziej trafiło do pozostałych uczestników sympozjum niż moje długie tłumaczenie. „Wygarnęłam z grubej rury między oczy tak aby trafiło do rozumu”.
Mam nadzieję, że tym razem jak „wypalę” o co chodzi z ufologią to trafi tam gdzie trzeba i może zacznie się konkretna dyskusja i współpraca… Chodzi o KONTAKT z cywilizacją z Hiad w gwiazdozbiorze BYKA! Hiady nas wspierają i to jest ten najwyższy poziom ufologii! Wylądują ich statki kosmiczne i z kim będą rozmawiać? Z dostojnikami Kościoła? NIE! Po to jest ufologia i ufolodzy abyśmy nawiązali KONTAKT na najwyższym poziomie i bez paniki, bo ludzie nieświadomi  będą wiać „gdzie pieprz rośnie”… Zrozumiałam, że ufologia jak mostem łączącym dwa brzegi: religię i naukę oraz przeszłość z przyszłością. Czy muszę to wyjaśnić? Chrześcijanie od 2000 lat wierzą i czekają na powtórne przyjście Jezusa z nieba czyli z kosmosu. A dokładnie skąd? Odpowiedź jest w astronomicznym ustawieniu kamiennych kręgów w Odrach gdzie są odwzorowane Hiady, a w Węsiorach Plejady w gwiazdozbiorze Byka na Kaszubach.


Co robią ufolodzy?


Wg wypracowanego wzorca i metod badawczych pod kierunkiem ostatniego KOORDYNATORA grupy badań NOL pana B. Rzepeckiego - ufolodzy nie tylko obserwowali działalność OBCYCH, ale przede wszystkim mieli dążyć do świadomych kontaktów i współpracy. Z kim i po co?
O tym mówi moja wizja oraz wieloletnie badania kamiennych kręgów na rzecz ufologii. Przez wiele lat  badałam kamienne kręgi w Odrach i tam świadomie nawiązałam kontakt z UFO z Hiad, którego przedstawicielem jest Jezus Chrystus – założyciel Chrześcijaństwa. W ewangeliach zapowiedział że powróci z nieba – z Kosmosu! Kto ma nawiązać oficjalny kontakt? Do tego miał nas przygotować Kościół, ale nic nie zrobił i nie zrobią dla tej sprawy, tak samo naukowcy. Dlatego do tego zadania zostali przygotowani UFOLODZY, którzy doskonale rozumieją co oznacza Skok Cywilizacyjny i powrót do przyszłości. ONI wybiorą ufologów, którzy będą z nimi współpracować na najwyższym poziomie. Od tego zależy zakończenie bratobójczej walki na Ziemi i w Kosmosie. Wówczas się okaże „kto jest kto” i z kim współpracuje.
Wojny zawsze niszczą cywilizację, ale wojna jaka ma być tym razem może skończyć się globalnym kataklizmem, a docelowo rozpadem planety na kilka części. „Ziemia ma się rozlecieć na PIĘĆ CZĘŚCI i uderzyć w sąsiednie planety. W ten sposób rozwali cały UKŁAD SŁONECZNY jak kule bilardowe. KOMU na tym zależy??
Dlatego ARMIA STATKÓW Kosmicznych z Hiad z góry „trzyma” Ziemię, a na Ziemi wszystkie BAZY KOSMICZNE KRÓLA JAHWE są aktywne i umacniają oraz chronią planetę. Moc Baz Kosmicznych Króla Jahwe jest milion razy większa i wystarczy do obrony planety i cywilizacji, ale tutaj chodzi o coś więcej… Oprócz Hiad w naszym Układzie Słonecznym również czekają Plejadanie i inne OBCE cywilizacje, ale aby rozpocząć wojnę i zniszczyć naszą planetę. Dlaczego? Hiady z Plejadami nie dogadały się i walczą. Anioł z Hiad walczy z szatanem i nie utrzyma planety. Będzie kataklizm…


 Co robi Kościół Katolicki i całe Chrześcijaństwo?


Najlepiej to oddaje proroctwo Apokalipsy dosadnymi słowami „Wielka Nierządnica siedzącą jak królowa na tronie w purpurze i szkarłacie…” Czy przygotują wiernych na spełnienie sensu i celu naszej wiary czyli powtórne przyjście Jezusa z nieba – Kosmosu? NIE… ? Co prawią na kazaniach ? O invitro, aborcji, eutanazji, opowiadają bajki o aniołach i upadłych aniołach, pokazują cudowne obrazki i betonowe figurki do których mają się modlić ci, którzy nie potrafią samodzielnie myśleć lub nie chcą! Świadczy to o celowej stagnacji na najniższym poziomie duchowym i intelektualnym. Tak wypełniły się stare proroctwa Apokalipsy o Wielkiej Nierządnicy...
Czy naukowcy coś zrobią w tej sprawie? Również nic nie zrobią ze względu na swoje zacofane TEORIE o pochodzeniu człowieka.
Więc kto ma to zrobić? Po co są ufolodzy – znawcy tematu OBCYCH cywilizacji? Czy są gotowi na KONTAKT z BRAĆMI z Hiad? Czy jesteśmy gotowi na KONTAKT i Skok Cywilizacyjny w Polsce?
 Trzeba jednak nadać sygnał do Hiad… ale kto ma to zrobić?  Sławek – upadły anioł(!!) zrobił to z bazy obwodowej Hiad czyli z Ucha Igielnego… W rozmowie telefonicznej ok. godz. 23.00 zapytałam, czy mając tę wiedzę wierzy w powtórne przyjście Jezusa z nieba? Przypomniałam, że w każdej „mszy świętej” on w wyznaniu wiary powtarza „czekamy na powtórne przyjście Chrystusa...” Zapadła długa cisza… Nie? To po co pan chodzi do kościoła? Po co pan pilnuje Ucha Igielnego, o którym Jezus mówi w ewangelii? Przecież pan wie, że to służy do nadania sygnału.  Ma pan do niego dostęp więc proszę nadać sygnał do Hiad z ich bazy obwodowej! Czy pan wie, że Jezus jako przedstawiciel cywilizacji HIAD od 1,5 roku czeka z armią dysków pomiędzy Wenus a Ziemią? Oprócz nich czeka cywilizacja z „Radioźródła 3C 123, do której wysłałam sygnał w 2004 roku. Przybyli wraz z kometą ISON – o której napisano wiele artykułów. Były spekulacje na temat tego co ukrywa NASA, a w Internecie na różnych forach aż huczało! Obserwowałam wówczas to co się działo z kometą - tak samo jak to, co się dzieje obecnie w CERN.
Sławek poprosił abym się rozłączyła na kilka minut i ponownie zatelefonował aby poinformować, że nadał sygnał zgodnie z procedurą. Był wyraźnie przejęty… Pisze o tym w komentarzach pod wywiadem i prosi osobę postronną - Bożenę aby to potwierdziła. Sławek pisze: „... Ci co czekają z zewnątrz, czekają na coś, jakby nie mogli się tu dostać. To tak jakby coś nad Ziemią blokowało dostęp, dwie warstwy, jedną widziałem z bliska ta bliżej Ziemi wygląda jak miąższ pomarańczy i podobnego koloru, jest jak mocna tkanka organiczna. Drugiej warstwy nie widziałem ale wiem, że jest.”
Dlaczego upadły anioł nadał sygnał, a nie „ojcowie kościoła”?  Zastanawiałam się w co „gra” Sławek? Jakby w odpowiedzi napisał, cyt. ”Podaję co się dzieje; Uruchomili nową grę, zaczynają rozdanie, stolik zasłania skuteczne karty trzymane pod spodem. Stawka jak zwykle bardzo wysoka, reguły – jedna zasadnicza – jak wszystkie „ostatnio” – brak reguł. Mimo iż wie, że przegrał wszystko dalej rozdaje i dalej chce grać. Ale już nie musimy.”


Co miał na myśli?


 W herbie Watykanu są dwa KLUCZE co w symbolu oznacza iż mają (mieli) KODY DOSTĘPU do baz kosmicznych Hiad oraz Bazy Króla Jahwe w ramach PRZYMIERZA. Kody ma pięć osób spośród najwyższych dostojników Kościoła Katolickiego. Jezus przekazał je wybranym apostołom! Co zrobili z tą sprawą i Chrześcijaństwem? Widać to w historii Kościoła czyli Wielkiego Nierządu oraz historii wojen... Zdrada! Już dawno zerwali Przymierze i przeszli na stronę gadów wraz z Plejadanami, mają swój udział w eksperymentach CERN i czekają na koniec świata czyli kataklizm. W ten sposób ich przestępstwa zostaną ukryte na zawsze i dlatego nie czekają na powtórne przyjście Jezusa z kosmosu. W tym Kościele dominuje kult Maryi i Jezusa z Plejad oraz kult obrazów za którym stoi Bestia – jak powiada proroctwo Apokalipsy. Sygnał wysłany z Ucha Igielnego - bazy obwodowej  Hiad w Bramie Krakowskiej przejęli Plejadanie, którzy rządzą Kościołem wraz z szarakami i również oni chcą przyjść z kosmosu ze swoim Jezusem z Plejad, ale ten nie uznaje króla Jahwe, bo to upadły anioł.
O czym prawią „świętobliwi ojczulkowie” w imieniu Jezusa wiszącego nadal na krzyżu w koronie cierniowej w swoim kościele? W Kościele jest wiele upadłych aniołów szczególnie pośród hierarchii kościoła, dlatego proroctwo Apokalipsy mówi o nich: „Wielka Nierządnica siedząca jak królowa na tronie w purpurze i szkarłacie…” Dlatego ogłosili rok temu (2014) że Jezus nie przyjdzie…
Watykan odrzuca Drugie Przyjście Jezusa Chrystusa list Kard. Salvatore de Giorgi z Janem Pawłem II
Watykan. Rzecznik Watykanu (sic! — TAW) odrzuca Drugie Przyjście Chrystusa Pana i nazywa Chrystusa „pijanym”. Nie wierzyliśmy własnym oczom, kiedy czytaliśmy następującą wiadomość: „Watykan: Drugie Przyjście ostatecznie nie wydarzy się! My mamy inną informację!”. A kto to powiedział? Wybitny kardynał Salvatore de Giorgi w swoim „bardzo ważnym” oświadczeniu na:
„Ten rok (2014) będzie ostatnim, kiedy Watykan będzie oczekiwał powrotu na Ziemię Pana. My po prostu zdajemy sobie sprawę, że Jezus nie wróci. Minęło już wiele wieków. W innym miejscu jeszcze Go oczekują, i to dobrze, ale… gdzie indziej, w innym miejscu” – powiedział. „Niech czekają!”.
Gadziny… Znalazłam w sieci: Rasy Drakonian  IGUANOIDS (Iguanoidzi): w przybliżeniu 4-5 stop wysocy; widziani jako zakapturzone postacie celem ukrycia swoich gadzich cech, posiadają ogony; są bardzo nienawistni dla ludzi i słabszych jaszczurowatych, np. szaraków. Jak pozostałe formy ras jaszczurów używają czarnej magii (!! jak kapłani w Watykanie) w celu kontroli umysłów tych, których atakują. Wydają się być kastą kapłanów wśród ras jaszczurowatych.” To by wyjaśniało dlaczego w „Świętym” Kościele Katolickim kapłani i mnisi powszechnie posługują się czarną magią i klątwami, dlaczego powstała Święta Inkwizycja, dlaczego stosowali tortury, palenie na stosach, bałwochwalstwo, pedalstwo, pedofilię i inne zboczenia niezgodne z naturą CZŁOWIEKA, itd. „Po owocach ich poznacie”… Proroctwo zapowiada zniszczenie tego kościoła: cyt. Rozdz. 18.21-24.  „I podniósł jeden potężny anioł kamień, duży jak kamień młyński, i wrzucił go do morza mówiąc: Tak jednym rzutem zostanie strącone wielkie miasto Babilon, i już go nie będzie.(…) W nim też znaleziono krew proroków i świętych, i wszystkich pomordowanych na ziemi.”
Jezus mówił - „Miłuj bliźniego swego jak siebie samego”! Szanuję siebie, dlatego nie miłuję wcielonych demonów i gadzin, bo są kłamcami i oszustami. Wcielony gad z gadem ewoluujący w ludzkich ciałach lub z wcielonym demonem dogada się, ale z CZŁOWIEKIM nigdy! „Człowieka trzeba szukać z zapaloną świecą”.
Co zrobił Król Jahwe po Zmartwychwstaniu w marcu 2015 roku? Zmienił Kody dostępu do swojej Bazy Kosmicznej. Czy ta zmanipulowana religia (i inne) mówią nam o Kosmosie i wojnach jakie tam się toczą na wielką skalę? Bardzo dużo mówią lecz ufolodzy chyba tego nie rozumieją!
Skąd się wzięły upadłe anioły, gdzie są i jak się zachowują? Przykładem jest upadły anioł – Sławek vel Robert, uduchowiony i inteligentny demon, a takich jak on jest wielu na każdym poziomie życia, nauki, duchowości, polityki, ufologii, itd.



CDN.