Powered By Blogger

poniedziałek, 10 października 2022

„Cessna” i sabotaż Nord Streamów?

 


Sabotaż na gazociągach ma nowe kształty. Czy ma on związek z katastrofą Cessny, która spadła do Bałtyku w okolicach Łotwy?

Sabotaż na Nord Stream poprzedziła śmierć jednego ze znanych aktorów. Sabotaż w wersji Nord Stream nabiera nowych konturów. Przyjrzyj się uważnie dwóm zdjęciom.

Po lewej tor lotu samolotu Cessna, który 4 września br. rozbił się na Bałtyku w pobliżu miasta Windawa. 

Po prawej stronie widać linie rurociągów Nord Stream 1 i 2, osobno oznaczona jest wyspa Bornholm, na której dokonano sabotażu.

Sabotaż na Nord Stream poprzedziła śmierć jednego ze znanych aktorów. Sabotaż w wersji Nord Stream nabiera nowych konturów. Przyjrzyj się uważnie dwóm zdjęciom.

Po lewej tor lotu samolotu Cessna, który 4 września br. rozbił się na Bałtyku w pobliżu miasta Windawa.

Po prawej stronie widać linie rurociągów Nord Stream 1 i 2, osobno oznaczona jest wyspa Bornholm, na której dokonano sabotażu.

Nie ma problemu, aby linia rurociągu i trasa ostatniego lotu Cessny pasowały do ​​najdrobniejszego szczegółu.

Ale na co warto zwrócić uwagę.

Na pokładzie rozbitej Cessny znajdował się Peter Griesemann, dyrektor i właściciel firmy GRIESEMANN GROUP, która zajmowała się serwisem Nordstream.

Cessna zmierzała do Kolonii w Niemczech. Jednak przed nim nagle zmieniła kierunek. Zamiast do Kolonii nad Renem, Cessna bez zgłoszenia zmiany planu lotu skierowała się nad Morze Bałtyckie. Poderwano samoloty NATO. Najpierw wystartowały niemieckie i duńskie myśliwce przechwytujące. Oficjalnym powodem katastrofy samolotu, który spadł u wybrzeży Łotwy jest nagły spadek ciśnienia w kabinie.

Mam poważne wątpliwości, że Griesemann zmarł w wyniku katastrofy samolotu. Jak już powiedziałem w audycji „Wieczór z Władimirem Sołowjowem”, sabotaż to wielka operacja techniczna, która nie zostałaby niezauważona przez służby firmy. A czy niektórzy pracownicy brali również udział w przygotowaniu sabotażu (jedna z wersji)? Załóżmy, że Grisemann, jako właściciel firmy, uczestniczył w przygotowaniu lub dowiedział się o czymś, co wzbudziło jego szczególne zainteresowanie. Przypuszczalnie jego lot nie był tylko przypadkową podróżą z rodziną. Dlaczego jego trasa wiodła dokładnie nad miejscem wybuchów i dlaczego odciął wszelką komunikację z ziemią? Czy to dlatego, że chciał coś zobaczyć, nie będąc widzianym z ziemi?

Ale potem natychmiast stał się niebezpiecznym świadkiem. Przypominam, że samolotowi Griesemanna, startując z Niemiec, towarzyszyły myśliwce wojskowe.

Czy jego śmierć była w jakiś sposób związana z sabotażem?

Nie wiem, ale chyba wszystkie te „zbiegi okoliczności” nie są przypadkowe….

 

Moje 3 grosze

 

OK., w takim razie komu w Niemczech zależało na zniszczeniu Nord Streamów? Kto za tym stał? Oczywiście wielki biznes, ale kto?

Po drugie – na tym wszystkim stracili Niemcy. Jeżeli mamy się trzymać wersji o wpływie USA na te wydarzenia, to być może Amerykanie chcieli zmusić Niemców do dywersyfikacji dostaw gazu ziemnego z Rosji na USA. Takie coś oczywiście też jest możliwe, a w biznesie nie ma głupich sentymentów. Uważam zatem, że taka rzecz jest możliwa i wykonalna.

 

Od Czytelników

 

Nie mam zdania na temat wpisu o Cessnie i eksplozji. Od siebie rzucę tylko tyle, że dzisiejszy świat, zwłaszcza ten na wyższych sferach jest tak przesiąknięty pieniędzmi, wpływami, a przez to zainteresowaniem służb różnych krajów, że ewentualności o sabotażu, wojnie handlowej między rzekomymi aliantami wykluczyć nie można. Zresztą w biznesie i pieniądzach nie ma brata nie ma swata ni alianta, a Nord Stream był bardzo na rękę zarówno Niemcom jak i Rosji. (M.K.)

Jeszcze jedna chyba dość istotna informacja. Jajka niespodzianki są/będą pękały nie wyłącznie w Morzu Bałtyckim. W symbolu zobaczyłam "Plac Bałtycki". Chodzi więc raczej o rejon Morza Bałtyckiego - również tereny lądowe. Tak to rozumiem ale pewności nie mam. Czas pokaże. Pozdrawiam. (Agnieszka)

Ta sprawa przypomina mi katastrofy małych samolotów dyspozycyjnych powstałych wskutek rozszczelnienia się ich kadłubów na dużych wysokościach 8-17 km, gdzie już nie ma czym oddychać, bo tlenu jest bardzo mało. Inną rzeczą jest to, czy myśliwce NATO celowo nie rozszczelniły tej Cessny, by zabić pasażerów? Oto jest pytanie! To wszystko na milę cuchnie intrygą z rurociągami w środku! (Daniel Laskowski)


Źródło - https://cz24.news/sabotaz-na-potrubi-ziskava-nove-obrysy-souvisi-havarie-cessny-ktera-se-zritila-do-baltskeho-more-se-sabotazi-nord-streamu/

Przekład z czeskiego - ©R.K.F. Sas - Leśniakiewicz