Powered By Blogger

piątek, 28 sierpnia 2015

KONTAKT CE3... (3)

 ELEONORA - Zofia Piepiórka


Zapytałam - jaką mają średnicę dyski i skąd pochodzą?

B. R-S Gdzieś do 30 metrów, ale raczej nie z naszej galaktyki
Tego samego dnia wieczorem pani Bożena zrobiła zdjęcia UFO w okolicy swojego domu, które zobaczyła wcześniej i nawiązała kontakt wzrokowy. Było to około 50 km od Poznania nieopodal Grodziska Wielkopolskiego w pobliżu bazy Hiad przejętej przez szaraków. Jest to fragment obiektu podobnego jak na zdjęciu pana -  Albert S Rosales Humanoid and other strange encounters, @ 22:30 hrs. - na końcu tego art.




 
Rysunki:  Bożena Rylewicz - Sekuła

06.08. 2015 Bożena Rylewicz-Sekula  „Wczoraj wieczorem chciałam zrobić kilka zdjęć. Upadł mi aparat na ceglany podest, weszłam z nim do domu aby sprawdzić czy jest cały. Położyłam na stół i wyszłam w to samo miejsce, aby sprawdzić czy nie leżą części od niego. Podnoszę głowę na niebo i widzę złotą kulę lecącą prosto na mnie. Była wielkości 3 gwiazd, bardzo intensywnie świecąca na kolor zloty, skręciła lekko w lewo po czym znikła jak podłużny promień. Całość trwała może około 1 minuty. Wiedziałam że to pojazd kosmiczny, który nie dano mi sfotografować. Są, i to jest ważne, są...

Zdjęcie Bożeny Rylewicz – Sekuła  KANAŁ ENERGETYCZNY  o częstotliwości promieniowania jak baza kosmiczna w Strefie 3c 123, kierunek północny wschód, tam gdzie na niebie jest gwiazdozbiór Byka… https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1642419832693168&set=a.1554609701474182.1073741831.100007755004296&type=1&theater



Patrząc nie widzimy tego co lata w powietrzu, ale wyłapują to niektóre aparaty i komórki.

Grażyna Babut - Prykiel   (bioterapeutka)

Poniedziałek 03.08. Wczoraj wieczorem wyszłam na ogród zupełnie w ciemnościach . Patrzyłam w niebo widziałam sondy poruszające się tu i tam lecz w pewnym momencie zobaczyłam coś świecącego  jak większa gwiazda. Przeszłam na drugą stronę podwórka przez mieszkanie ( tam widać większą część nieba ) i nagle jakby ta większa "gwiazda " mocniej zaświeciła i zniżyła się nad dom... Stanęłam jak "zahipnotyzowana". Nagle w głowie sprzężenie jakby fali elektrycznej... Zawirowało i usłyszałam: „Hiada jestem...” Tak bardzo rozbłysła, że serducho miałam w gardle... i odleciała, zniknęła.

Lecz to nie wszystko, wróciłam do domu i siedziałam jak w letargu, patrzyłam w TV, gdzie mąż oglądał jakiś program sportowy, a ja widziałam białą plamę zupełnie jakby ktoś rozłożył mi przed oczami białe płótno i nagle ! obrazy...

Jak wspominałam przez wiele lat widywałam podobne obrazy lecz ten był w swym ruchu - projekcji inny. Widziałam jakby w perspektywie ( stojąc na plaży i patrząc  do przodu  jej horyzontu ) narysuję to później... Czułam piasek, był bardzo miałki i złocisty, pogoda normalna, nic nie wskazywało na jakiekolwiek wydarzenie. W pewnym momencie nadeszła bardzo wysoka fala w tym samym momencie nadleciał obiekt „Obcych " - UFO srebrzysto-błękitne, wypuściło światło złote od spodu obiektu. Część dolna obiektu była przeźroczysta i wszystko było widać co się tam dziej. Obiekt przesuwał się tym strumieniem światła jakby szukał czegoś na plaży. Plaża była pusta. Kiedy pojawił się ten obiekt i później więcej takich podobnych - fala, która wpływała na plażę nagle stanęła jakby zatrzymała się w czasie, była błękitno- niebieska, turkusowa z biała pianą na swoich krawędziach. Słup światła wciągał ludzi wyszukanych z plaży. Ludzie stali jakby na baczność. Po wprowadzeniu ich na dolną część obiektu wszyscy równo kucali i chylili głowę w stronę kolan. Siedzieli obok siebie ramię w ramię, nikt nie rozmawiał zupełnie jak pod wpływem narkozy. Obraz zatrzymał się w tle błękitnego nieba. Czułam się spokojna i wiedziałam, że tam jestem. Byli tam ci, którzy zostali wybrani...

Rysunek…  Mam nadzieję, że poglądowo jest uchwycony moment, najważniejsze jest to, że ta wysoka fala została zatrzymana w czasie. To jest też symbol... Na dwoje babka wróżyła - jak to się mówi, może być to związane z dziejami przebiegunowania, ale również zatrzymania kataklizmu... Nie muszą nas zabrać lecz wizja pomocy może być uchwycona w surrealistyczny obraz  jakby ta pomoc przyszła z góry z Kosmosu. Myślę, że i Pani odczucia są podobne... Niewiadoma leży pośrodku. Napisała do mnie koleżanka z Californi i cóż, popatrzyła na mój rysunek ( jej też go wysłałam ) i napisała : Grażyna ja mam takie sny zupełnie jak twój obraz... Więc Pani Zofio nie jest to arcydzieło, ale pewnie niektórzy zobaczą swoje sny czy nawet obrazy (wizje- dopisek mój)...




Krzysztof Tarasiewicz (wizjoner, terapie kwantowe, hipnoza)
Niedziela 09.08.2015 pan Krzysztof w rozmowie telefonicznej opowiadał, że późnym wieczorem stał na tarasie i patrzył w niebo. Zobaczył dziwną gwiazdę, która poruszała się w okolicy planety Wenus. W głowie poczuł zawirowanie i powstał obraz jakiejś konstelacji. Po chwili gwiazda nagle znikła. Na moją prośbę narysował to co zobaczył, ale nie wiadomo z jaką dokładnością!   



Zapytał, czy wiem co to za układ gwiezdny? Nie przypomina to gwiazdozbioru Byka. Odpowiedziałam, że to jest przekaz dla niego, a nie dla mnie. Nie jestem astronomem więc konieczna byłaby konsultacja z astronomem. Pomogłoby to ustalić z kim pan Krzysztof ma kontakt - połączenie duchowe i telepatyczne - a to wyjaśniłoby skąd pochodzą jego wizje i sny, jakie mają znaczenie i czemu – komu mają służyć.

Każdy wizjoner ma swoje źródło informacji i przekazy od swoich cywilizacji. Jestem wizjonerką i ufologiem, wiem z jaką cywilizacją mam kontakt, dlatego o tym piszę i mówię od lat. Jest to najstarsza cywilizacja CZŁOWIEKA w dalekim kosmosie, tam gdzie jest Radioźródło 3c 123 pozornie na tle gwiazdozbioru Byka. Stamtąd CZŁOWIEK Król Jahwe przybył wraz z armią 144 tysięcy aniołów na Ziemię, aby tworzyć planetę dla CZŁOWIEKA, a nie dla szaraków i ich hybryd…

Wszyscy ufolodzy wiedzą, że cywilizacje z gwiazdozbioru Węża – szaraki porywają ludzi i wymazują z ich pamięci przeszłość cywilizacji wprowadzając zmiany w Kodzie DNA Człowieka. Neurochirurdzy twierdzą że pozostało nam średnio 10-12% inteligencji i duchowości CZŁOWIEKA. Więc jak mamy kumulować w genach pamięć o przeszłości cywilizacji na tej planecie?  Dlatego wmawiają nam że pochodzimy od… małp na podobieństwo i obraz szaraków, a nie Człowieka! Pozostała jednak pamięć DUCHOWA Człowieka…

Grupa ufologiczna z USA -  Albert S Rosales Humanoid and other strange encounters, @ 22:30 hrs.

(Central)—Multiple witnesses observe a peculiar ring of lights, which hovered in the nighttime sky for up to an hour. At least one witness reports that the lights were visible for up to an hour. We wonder whether the formation might have been advertising lights, but some witnesses reported that some of the lights disappeared before the rest of them did, which seems to us to militate against their being part of an advertising display. We would like to invite anyone who witnessed the formation of lights, or anyone who knows what the cause of them was, FROM Nuforc

Minneapolis, Minnesota, niedziela, 09 sierpnia, 2015 @ 22:30 godz. (central)- Wielu świadków obserwowało osobliwy pierścień świateł, który unosił się w nocy na niebie przez godzinę. Co najmniej jeden świadek donosi, że światła były widoczne przez godzinę. Zastanawiamy się, czy formacja mogła być reklamą światła, ale niektórzy świadkowie zgłosili, że niektóre z tych świateł zniknęły przed resztą czy może chronią przed ich bycie częścią reklamy. Chcielibyśmy zaprosić kogoś, kto był świadkiem powstawania światła, lub kogoś, kto wie, co było ich przyczyną, od nuforc

Przetłumaczone automatycznie

Na kartach ewangelii Jezus zapowiadał swoje ponowne przyjście z nieba – kosmosu tuż przed końcem świata. Chrześcijanie czekają na to zdarzenie ponad 2000 lat, ale Kościół, naukowcy, psychotronicy milczą.  Ufolodzy nie rozumieją  dlaczego nad miastem wisi przez godzinę wielki dysk kosmiczny. Po co? Odpowiadam na pytanie. Wybrali do kontaktu milion ludzi na Ziemi – w tym z USA czego dowodem jest zdjęcie pana Albert S Rosales. Nawiązał Pan kontakt wzrokowy i szuka logicznego wytłumaczenia.




Zdjęcie użytkownika Albert S Rosales. Minneapolis, Minnesota, Niedziela, 9.VIII.2015 r.

Poniżej portale baz kosmicznych w USA… Czyja to baza kosmiczna? Czy amerykańscy ufolodzy to badali?
Facebook - Cínthia Dhoula 16 sierpnia 2015r.




CDN.