Powered By Blogger

poniedziałek, 23 maja 2022

Tajemnicze UFO

 


Tajemnicze UFO zostało sfilmowane przez świadka – film jest bez żadnych manipulacji.

Wideo, które załączyłem do niniejszego artykułu zostało znalezione przeze mnie. Opierając się o to, co widzę jestem zdania, że był to statek kosmiczny. i jako że wygląda to na istotne UFO, to jestem zdania, że obiekt ten został stworzony sztucznie.

No, ale skoro to nie jest UFO, to co? Bardzo proszę o pomysły! Jestem bardzo zainteresowany tym pojazdem z tego względu, że jeszcze w życiu nie widziałem czegoś podobnego.



Moje 3 grosze

 

A ja tak, bo mnie to coś przypomina z sylwetki pojazd kosmiczny Eagle (Orzeł) z serialu „Cosmos 1999”, który był u nas bardzo popularny w połowie lat 70-tych ub. stulecia. Być może ktoś chciał odgrzać stary kotlet i zrobił z tego wideo? Jak widać na zdjęciach, pojazd ten jest absolutnie nieaerodynamiczny i przy większej prędkości ruchu by się po prostu rozleciał…  

 

Źródło: https://mystery.news-intact.com/mysterious-ufo-was-recorded-by-a-witness-the-footage-is-crystal-clear-11060/?fbclid=IwAR1rF2YL2uTltefHvIZBAEYe-Nr2HiJ-gUjAa_ry-giwlUcc77QQiwXqECo#google_vignette

Przekład z angielskiego - ©R.K.F. Sas-Leśniakiewicz