Powered By Blogger

piątek, 19 marca 2021

Zagadkowa chmura nad Lublinem

 


W dniu wczorajszym otrzymałem od Pani Marty M. z Lublina dwa zdjęcia zagadkowej chmury, które zostały wykonane przez nią w dniu 10.VI.2016 roku, w godzinach rannych. W długim SMS pisze ona, że:


…Chmura kliknięta w dniu 10.06.2016 o godz. 5:30 na lubelskim Majdanku. Powietrze tamtego ranka było nadzwyczajnie przejrzyste, chyba bezwietrznie. Marta M.



W rozmowie Pani Marta oświadczyła, że tego dnia nie było żadnej burzy ani innych zjawisk atmosferycznych. Pogoda była piękna i w zasadzie poza obserwacją tej dziwnej chmury nic szczególnego się nie wydarzyło. Nie stwierdziła także żadnych innych zjawisk nietypowych bądź PSI.

 

Zwracam się z apelem do Czytelników, a mianowicie – czy ktoś ma jakąś koncepcję na to, czym ta chmura być mogła, względnie dlaczego ma ona tak dziwny kształt? Bardzo proszę o Wasze opinie!


Od Czytelników

 

Czołem! Gdzieś widziałem zdjęcia podobnych formacji jednak były to zdjęcia tworzących się wirów. Tu mowa o spokojnym poranku. Widywałem smugi "kondensacyjne" tego kształtu choć nie tak rozbudowane do formy chmury. Widziałem i czytałem że tego rodzaju smugi stają się zalążkiem chmur i tu może być wyjaśnienie skoro nie było wiatrów taki "zakręt " mógł sobie spokojnie szybować. Szkoda że nie ma zdjęcia gdy się trochę przemieściła względem fotografującej. No i oczywiści pozostaje niewidoczny spodek który dla niepoznaki przyoblekł się w taką chmurzastą kieckę 😁. (L.O.-O.)

Chmura.... moim zdaniem jest tam niewidzialny dysk lub obiekt kulisty... widziałam różne chmury w swoim życiu i dzięki ufologii oraz wiedzy o najnowszych technologiach wiem, że chmury to kamuflaż dla UFO lub samolotów! Oto drobny przykład - właśnie dzisiaj znalazłam na Fb!   Dla tych, którzy nigdy osobiście nie widzieli przekroczenia bariery dźwiękowej, oto jej rzeczywiste zdjęcia! Zjawisko to ma miejsce tylko w momencie, gdy samolot przełamuje barierę dźwięku. I dosłownie wygląda, jakby samolot przeleciał przez ścianę. Czyli wiadomo skąd chmura przy UFO https://www.facebook.com/photo?fbid=3970044023055225&set=pcb.5330039237068623 zdjęcia samolotu udostępniłam na swoim profilu! (Eleonora)

Mnie to dość dokładnie przypomina chmurę z której powstaje tornado, ale skąd takie coś u nas i to w nocy? W dzień burzowy to by mnie nie zdziwiło. Musi, co to jest jakiś fenomen meteorologiczny mało nam znany… (Daniel Laskowski)

Na Majdanku jest zakopany kamień Cintamani - https://meditation539.com/2017/06/02/mapa-kamieni-cintamani-w-polsce/. Często w takich miejscach pojawiają się ukryte statki przyjaznych ET, które można zobaczyć w formie obłoków. https://2012portal.blogspot.com/2017/05/cintamani-grid.html; https://meditation539.com/2020/01/01/tatry-obloki-statki/; https://www.facebook.com/sunyang.cai.7 (Galactic Joel)