Powered By Blogger

sobota, 16 września 2017

Ukraińska broń w Polsce

Koszmar powraca... (Sputnik)

Coś więcej...: Ukraińska broń w Polsce: Ukraińcy nacjonaliści od lat publicznie głoszą program oderwania od Polski wschodnich terenów (przynajmniej do Przemyśla i Chełma).


***

Już w 1990 roku służąc w SG RP ostrzegałem w swych memorandach, meldunkach i notatkach służbowych o m.in. takiej możliwości jak opisana powyżej. Niestety, nie znalazłem zrozumienia i byłem szykanowany za moje artykuły na ten temat na łamach ,,Polski Zbrojnej'' i innych czasopism. A w tej chwili z przerażeniem spostrzegam, że wszystkie moje przewidywania okazały się słuszne i poza różnymi mafiami mamy także formujące się ukraińskie podziemie polityczne, które jest w stanie zagrozić Polsce i Polakom. A przecież wszyscy zainteresowani wiedzieli i ukraińskich ciągotkach! Jeszcze kiedy służyłem w WOP, na granicy przechwytywaliśmy ulotki i inne materiały skierowane do Ukraińców w Polsce, wzywające do zbrojnego powstania i oderwania części terytorium PRL! I teraz tych samych ludzi popierają kolejne rządy tzw. ,,wolnej'' Polski!

Mści się głupia, nieprzemyślana, do mdłości politycznie poprawna polityka UW i AWS, która teraz będzie stanowiła coraz większe zagrożenie dla naszego kraju. W 1994 roku mając dosyć daremnej z głupotą, krótkowzrocznością i sprzedajnością polityków decydujących o polityce imigracyjnej, dałem sobie spokój i przeszedłem na emeryturę. Taki los spotkał także moich kolegów z granicy, którzy widzieli co się święci. 

Za tą politykę możemy ciężko zapłacić, bo Ukraińcy - a szczególnie pogrobowcy OUN i UPA - mogą prowadzić przeciwko Polsce wojnę hybrydową, tak jaką Rosjanie urządzili im w Donbasie... - a historia ma to do siebie, że powtarza się tyle razy ile tylko może, a właściwie tyle razy ile jej na to pozwolimy... A jak na razie pozwalamy, i to jak widać - z powodzeniem!