Powered By Blogger

wtorek, 13 listopada 2018

Obserwacja UFO nad Gdynią – Chylonią i statek Lucyfera…




Zofia Piepiórka „Eleonora”


RV - (Radar-Visual) - Obiekt Radarowo-Wizualny - Nieznany Obiekt Latający zaobserwowany przy pomocy urządzeń technicznych: radiolokacji, kamer fotograficznych, filmowych, wideo, lornetek, teleskopów, itd. demonstrujące swą obecność przy pomocy efektów świetlnych.

Mieszkam w Gdyni i od lat obserwuję oraz opisuję niektóre obserwacje UFO nad tą dzielnicą. Tym razem chcę opisać obserwację UFO dnia 31.10.2018 r. około godz. 17.00. Ma ona doniosłe znaczenie dla przyszłości naszej Cywilizacji. A oto metryczka:

TYP INCYDENTU: NL/RV
MIEJSCE: Gdynia-Chylonia
DATA: 31.X.2018 r.
CZAS: ok. 17:00 CET/16:00 GMT
CZAS TRWANIA: kilka minut
ILOŚĆ OBIEKTÓW: 1
ŚWIADKOWIE: 1, która też wykonała zdjęcia.
ZDJĘCIA: 1
PRAWDOPODOBNE WYJAŚNIENIE: jasna planeta???
PRZEBIEG WYDARZEŃ: Było już ciemno, wyjrzałam za okno i odruchowo spojrzałam na ciemne niebo ponad wzgórzami porośniętymi lasami w kierunku południowym. O tej porze jest jeszcze mało gwiazd gdyż są słabo widoczne, jednak moją uwagę przykuła jasna gwiazda wysoko na niebie w kierunku południowym. Pomyślałam, że może to Jowisz albo Mars? Nie! Coś mi to przypominało…

Podobną „gwiazdę” widziałam 02 grudnia 2017 roku, ale była nisko nad horyzontem.  Było to  niezwykle kolorowe  UFO, które obserwowałam przez 10 minut patrząc w tym samym kierunku jak tego dnia. Wówczas  UFO „wisiało” stosunkowo nisko nad drzewami pomiędzy tymi samymi blokami. Kilka dni później napisałam obszerny artykuł wraz z opisem obserwacji (na końcu), który przesłałam Robertowi Leśniakiewiczowi do publikacji.

Cytuję: Moja obserwacja  02.12.2017 sobota godz. 16.10

„Było już ciemno, wyszłam do pobliskiego sklepu po zakupy i jak zwykle spojrzałam na niebo. Przed sobą, pomiędzy blokami zobaczyłam na niebie dziwne nieruchome jaskrawo czerwone i zielone światła jak w samochodzie lub w sygnalizacji świetlnej. Patrzyłam na to chwilę z niedowierzeniem myśląc – co to jest?? Dziwny obiekt nie poruszał się i nie wydawał żadnych typowych dźwięków dla samolotu lub helikoptera. To było UFO z widocznymi dużymi okrągłymi kolorowymi światłami na obwodzie. Wisiał bliżej centrum Gdyni. Widziałam jak wysyła smugi światła w kolorze indygo w kierunku poł. – zachód, a na wschód wylatywały jasne pasma i iskry. Pod spodem na obwodzie obiektu widziałam jasne promienie spadające w dół na ziemię.
 Zrobiłam zdjęcie z komórki, ale zdawałam sobie sprawę, że będzie słabej jakości więc czym prędzej zawróciłam do domu po aparat fotograficzny. UFO wciąż tam było więc zrobiłam zdjęcia z okna. Wyszłam z domu i zrobiłam kolejne zdjęcie oraz  filmik. Gdy nagrywałam widziałam jak UFO nagle wzmocniło blask swoich kolorów jakby na pożegnanie i powoli obniżało się na tle drzewa stojącego pomiędzy blokami - odleciało na południe.  Obserwacja trwała ok. 10 minut. Czy ktoś jeszcze widział to „cudo”??” 

Tekst został również opublikowany

Tamta obserwacja dała mi dużo do myślenia, ale obserwacja tej „gwiazdy” jeszcze więcej… 
                                                             
                           
                                    
Gwiazda, którą obserwowałam 31.10.2018 r.  była dużo wyżej i przypomniała mi UFO, które wówczas sfotografowałam. Wyglądała jak duża gwiazda… Zbyt duża! W przeciwieństwie do tamtej z grudnia 2017 r. u góry i na dole była jasna – błyszcząca, ale w środku był wyraźny dość szeroki ciemny pas, dlatego początkowo wydawało mi się, że jest pionowa. Pionowa gwiazda?? Po chwili na ciemnym pasie „gwiazdy” pojawiły się wyraźne kolorowe światła:  czerwony i zielony, a następnie indygo  - takie same jak w UFO, który obserwowałam w grudniu 2017r. Po chwili kolorowe światła znikły i po ok. dwóch minutach pojawiły się ponownie. Upewniło mnie to, że już to widziałam, lecz teraz to UFO było wysoko. Zrobiłam zdjęcie  lecz okazało się, że tym razem nic nie wyszło.


Zdjęcia z 02 grudnia 2017 r.



Obserwowałam UFO 10 minut i po namyśle zatelefonowałam do koleżanki, która mieszka na wzgórzach Gdynia – Obłuże skąd ma rozległy widok na moją dzielnicę na dole. Ona również od wielu lat obserwuje UFO nad Gdynią oraz nad Zatoką Gdańską, dlatego uznałam, że będzie odpowiednią osobą do tego typu obserwacji. Niektóre jej obserwacje opisałam w/w artykule.

Stefania T. wzięła lornetkę i ok. 0,5 godziny z przerwami obserwowała ciemne niebo nad Chylonią. Zobaczyła tę  dziwną gwiazdę na południu lecz ze zdziwieniem stwierdziła, że ona powoli przesuwa się na wysokości końca Gdynia- Grabówek do skraju Chyloni, ale  tam  wyraźnie powoli zawracała w kierunku Obłuża i Oksywia (dzielnice miasta). Jednocześnie UFO przesuwając się wyraźne wykonywało dziwne ruchy. Zatrzymywało się, obniżało lub podnosiło w górę, przesuwało w lewo lub w prawo. W końcu znikło jej gdzieś za Oksywiem. ( Tam jest Zatoka Gdańska.)

Gdy ponownie do niej zatelefonowałam opowiedziała mi co widziała. Obiecała, że opisze to szczegółowo. Zatelefonowałam do Roberta Leśniakiewicza opowiadając o naszych obserwacjach i również obiecałam, że opiszemy tę obserwację wspólnie.

Później jednak okazało się, że tej samej nocy matka Stefani rozchorowała się i przebywała przez tydzień w szpitalu, dlatego ona nie miała czasu aby opisać swoją obserwację. Gdy później chciała się tym zająć zdarzyły się inne ważne sprawy, które skutecznie odciągnęły ją od pisania, a nawet myślenia i rozmowy na ten temat. Postanowiłam opisać to, co sama widziałam i co opowiedziała mi Stefania T.

Czy ktoś z mieszkańców Chyloni  widział to UFO?


WNIOSKI


Ta obserwacja musi mieć duże znaczenie dla Ufiastych z Zatoki Gdańskiej gdyż skutecznie zablokowali Stefanię T.  To co nagle działo się w jej rodzinie to wyraźne odwracanie uwagi od zbyt ważnej obserwacji. 

Stenia nie miała czasu myśleć o swojej obserwacji, ale ja zastanawiałam się  - czego UFO szukało na terenie Gdyni - Chylonia?

Mogłam to zrozumieć w kontekście wizji statku Costeron - czyli 144 000 statków kosmicznych, które wylądowały na Ziemi. Doszłam do wniosku, że jest to bardzo ważne dla CAŁEJ NASZEJ CYWILIZACJI! Wizję opowiadam w filmie Yt  zat. „Costeron – flagowy statek kosmiczny Króla Lajszla k/Kościerzyny.

Na tym terenie jest ŚWIĘTA GÓRA o której wiele pisałam ( również książkę „Święta tajemnica Gdyni”) oraz mówiłam – filmy na Yt.

Jednak musi tam być coś o wiele ważniejszego i to zrozumiałam w sierpniu 2018 po serii snów i wizji. Z moich wizji wynika, że armia 144 000 statków kosmicznych osiadła z dokładnością matematyczną na całej Ziemi. Główny statek kosmiczny Costeron osiadł na terenie dzisiejszej  Kościerzyny. Wokół niego jest sześć mniejszych statków kosmicznych. Zastanawiałam się w jakiej są odległości od Costeronu oraz gdzie? Jeżeli osiadły z dokładnością matematyczną, to CENTRUM jest gdzieś w Kościerzynie, a promień obwodu wypada w Gdyni, czyli w prostej linii ok. 70 km. Zataczamy koło i szukamy pozostałych pięciu statków rozłożonych na obwodzie koła…

W kontekście moich wieloletnich obserwacji, poszukiwań i badań na tym terenie zrozumiałam, że jeden z tych statków jest na terenie dzisiejszej Gdyni - Chyloni.  Średnica COSTERONU wynosi 2 km. Średnica statku w Gdyni wynosi 1,6 km, a jego dowódcą był… LUCYFER.  W Pierwszej Cywilizacji doszło do zdrady, a następnie na tym statku uwięziono, a potem dokonano morderstwa Króla Lajszla – zwanego w naszych czasach Jahwe.  Lucyfer wraz ze swoimi ludźmi przejął władzę i pozostał w przymierzu z Gadami i Reptilianami. Zbuntowani twórcy to mistyczne upadłe anioły. Lucyfer jest władcą „miłościwie nam panującym” w Kosmosie i na Ziemi. Czy właśnie tego statku szukali lub z jakiegoś powodu sprawdzali Ufiaści? Kim są? Czy coś się stało?? Czy statek kosmiczny już nie działa…?  Wiem, że wszystkie statki kosmiczne Króla Lajszla - a jest ich 144 000 - zostały zablokowane, aby zbuntowani twórcy nie mogli ich wykorzystać przeciwko Królowi oraz przeciwko cywilizacji Człowieka…

 Na Zatoce Gdańskiej jest jedna z baz Unii Galaktycznej o której pisałam w artykule powyżej. Statki OBCYCH będą również zablokowane, gdyż bez statków Króla Lajszla - które przejęli, nie mogą współpracować z buntownikami – zdrajcami.

To co ma się zdarzyć wyjaśnia w symbolu Proroctwo Apokalipsy w NT, ale o tym opowiem innym razem.

ELEONORA


Gdynia 11.11.2018r.

Zdjęcie – Z. Piepiórka



Opinie z KKK

Wygląda ciekawie. Szkoda, że jest tam mało danych, bo może to był jakiś ziemski pojazd latający? Nie wszystko UFO, co się świeci z góry… Z drugiej strony skoro „to” świeciło w jednym miejscu 10-30 minut, to trudno powiedzieć, czy to było coś „ziemskiego” – czyż nie? (Daniel Laskowski)

Zadziwia mnie to, że ludzie widzą w każdych kolorowych światłach na niebie pojazdy Obcych, Kosmitów, czy jak Ich tam dowolnie nazwiemy, w dobie tak zaawansowanej technologii jaką dysponuje obecnie nasz gatunek...
Oto przykład drona na dziennym i nocnym niebie:








https://www.youtube.com/watch?v=rJDrYYm9eYI (Proxima)


Przeczytałam komentarze KKK, dlatego chcę przypomnieć, że nie jest to moja pierwsza obserwacja UFO w kolorze nad tym terenem. Dla przykładu - „Różowe UFO” czyli Święta Góra w Gdyni obiektem zainteresowania UFO
Jak wiesz, tego typu obserwacje zgłaszało wielu innych ludzi z Gdyni i Trójmiasta.
Moje pierwsze obserwacje kolorowego UFO, które opisałam i są na Twoim blogu - było w 1993  roku, gdy nie było dronów.
Odnośnie moich wniosków w tym artykule... Przeczytałam ciekawy artykuł o wnioskach byłego księdza i ufologa!
Cyt. "Niewykluczone – dodaje były ksiądz, że w tym projekcie tkwi też jakieś „drugie dno”, którego sens zrozumieją dopiero przyszłe pokolenia."
Uważam, że w tym kontekście moje obserwacje, badania i wnioski mają sens, ale być może zrozumie to dokładnie przyszłe pokolenie, które będzie miało większą wiedzę.
Wizjonerzy zawsze mieli ciężki żywot...  Przykładem tego jest proroctwo Apokalipsy, ale kto z "pobożnych ludzi" czyta takie proroctwa? O naukowcach nie wspomnę... Wszyscy "pobożni" czytają objawienia Maryjne, a tam jest to o czym mówi ten były ksiądz i ufolog...
Jak wiemy - Biblia jest zmanipulowana i dlatego potrzebna jest duża wiedza i świadomość współczesnego człowieka, aby odczytać symboliczne obrazy w wizjach. Jest bardzo ważne gdyż dotyczy naszego pokolenia i tego co ma się zdarzyć.
"Obserwacja UFO nad Gdynią – Chylonią i statek Lucyfera…"