Powered By Blogger

czwartek, 25 lipca 2013

Obejrzyjcie sobie ten filmik…


Obejrzyj Czytelniku ten filmik: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5507:ufos-verschijnen-spontaan-bij-graancirkel-video&catid=34:ufo&Itemid=47  i odpowiedz sobie na to pytanie: czy to jest prawda czy oszustwo?

Kiedy go sobie obejrzałem po raz pierwszy stwierdziłem, że wygląda to niezwykle efektownie – te światła nad dalekim wzgórzem robią wrażenie. I od razu wzbudziło to moje podejrzenia, bo przejrzałem ten film jeszcze raz i stwierdziłem rzecz ciekawą, a mianowicie – nad dalekim wzgórzem tańczą sobie jakieś światełka, idący przed kamerzystą ludzie idą sobie jakby nigdy nic. Zero podekscytowania, zero emocji wywołanej nieprawdopodobnym widowiskiem… A przecież w niewielkiej stosunkowo odległości widać kilka UFO, które pojawiają się i znikają… Rozumiem, że to są zimnokrwiści Anglicy, ale nie uwierzę w to, że nie zdumiał ich widok białych ogni na niebie. Nie ma tu żadnej reakcji, jakby cała rzecz w ogóle nie miała miejsca.


I idę o zakład, że nie miała. Kolejna efektowna przyznaję - ściema. Na YT widziałem kilka podobnych filmów, więc nie ma się co podniecać. Sezon ogórkowy w pełni…