Powered By Blogger

piątek, 23 lutego 2018

Incydent CE1/DD/RV z UFO nad Alaską

Kapitan Kenju Terauchi


George A. Filer III (MUFON)


Weteran Japońskich Linii Lotniczych Japan Airlines (JAL) kapitan Kenju Terauchi zameldował o widowiskowym Bliskim Spotkaniu z UFO nad Alaską w 1986 roku.
- Całkowicie niespodziewanie, dwa statki kosmiczne zatrzymały się przed naszymi twarzami, świecąc w światłami opowiadał on. – Światła rozjaśniły także kokpit i poczułem gorąco na twarzy.

Pomimo zapewnień FAA[1], że o i jego załoga byli opanowani, kompetentni i profesjonalni, został on „uziemiony” za udzielenie wywiadu. Kilka stacji radiolokacyjnych na Alasce potwierdziło tę obserwację. Kpt. Terauchi pilotujący Boeinga 747 Jumbo Jeta w barwach JAL był cytowany w wielu programach radiowych i TV oraz w „People Magazine”. W ciągu kilku miesięcy od tego incydentu został on odwołany z lotów, choć zatrzymany przez linie lotnicze, najwyraźniej za niedyskrecję zgłoszenia UFO, mimo że był kapitanem wyższego szczebla z doskonałym rejestrem latania.

John Callahan

John Callahan, były szef wydziału Biura Badań Wypadków Lotniczych FAA doniósł o dokumentacji FAA i późniejszym tłumieniu, wyciszaniu przez CIA incydentu kpt. Terauchi’ego znad Alaski. Wraz z 20 innymi rządowymi i wojskowymi świadkami w czasie briefingu w National Press Club wezwaliśmy do zakwestionowania utajnienia z tego incydentu i dołączyliśmy do Callahana.
John Callahan oświadcza:

- Byłem szefem wydziału Biura Badań Wypadków Lotniczych FAA w Waszyngtonie, DC, przez 6 lat. Ten szczególny incydent zaczął się od telefonu od ludzi z Alaski, którzy powiedzieli: „To było UFO, które tu podskakiwało wokół 747…” Administrator FAA adm. Engen kazał mi wziąć udział w briefingu następnego dnia, gdzie FBI, CIA, naukowa ekipa prezydenta Reagana i inni też brali udział. Kiedy pokazaliśmy prezentację ekipie naukowców Reagana, to oni zaczęli przysięgać, że nigdy czegoś takiego nie zdarzyło. Zostałem zamieszany w wiele „przykrywek” z udziałem FAA, ale nigdy nie zmusili mnie to przysięgania, że to się nie zdarzyło…


Ci, którzy twierdzą, że gdyby istniały te UFO, to któregoś dnia pojawią się na radarze, i że znajdą się profesjonaliści, którzy to zobaczą, a ja mogę im powiedzieć, że w 1986 roku było wystarczająco wielu profesjonalnych ludzi, którzy to widzieli. Mam kasetę wideo. Mam taśmę magnetofonową. I mam zgłoszone raporty, które potwierdzą to, co ci mówiłem. W 1986 r. ogromne UFO podążyło za lotem linii Japanese Airlines 747 przez 31 minut pod niebem Alaski. UFO także ciągnęło się za lotem United Airlines do czasu wylądowania samolotu. Otrzymano potwierdzenie wizualne, a także potwierdzenie radiolokacyjne drogą powietrzną i naziemną.
(Dzięki projektowi Disclosure Project)     


Przekład z angielskiego - ©R.K.F. Leśniakiewicz



[1] Federal Aviation Administration – Federalny Urząd Lotnictwa Cywilnego.