Powered By Blogger

środa, 26 sierpnia 2015

KONTAKT CE3 … (1)



 ELEONORA -Zofia Piepiórka



http://astro.jasiu.pl/byk.htm   GWIAZDOZBIÓR BYKA 


Motto:  “Grupa ufologiczna z USA , Albert S Rosales Humanoid and other strange encounters
Minneapolis, Minnesota, Sunday, August 09th, 2015, @ 22:30 hrs. (Central)—Multiple witnesses observe a peculiar ring of lights, which hovered in the nighttime sky for up to an hour. At least one witness reports that the lights were visible for up to an hour. We wonder whether the formation might have been advertising lights, but some witnesses reported that some of the lights disappeared before the rest of them did, which seems to us to militate against their being part of an advertising display. We would like to invite anyone who witnessed the formation of lights, or anyone who knows what the cause of them was, FROM Nuforc

Przetłumaczone automatycznie

„Chcielibyśmy zaprosić kogoś, kto był świadkiem powstawania światła, lub kogoś kto wie, co było ich przyczyną, od Nuforc”
Odpowiadam na pytanie.  Wybrali do kontaktu milion ludzi na Ziemi, a więc również w USA - czego dowodem jest zdjęcie pana Albert S Rosales (na końcu art.)


Złota flara…


Czwartek 27.07.2015 Udostępniłam na Facebooku mój drugi wywiad dla „Radia Islander”, w którym wyjaśniłam jak będzie wyglądało powtórne przyjście Jezusa Chrystusa z nieba – z Kosmosu oraz z jakiego gwiazdozbioru. Chrześcijanie oczekują na jego powtórne przyjście i to jest sens i cel wiary od 2000 lat.  Czy Kościół przygotował  wiernych  na to najważniejsze wydarzenie w dziejach Kościoła? NIE! W „Radio Maryja” powtarzają jak echo słowa papieża św. Jana Pawła II „Niech stąpi Duch twój…” Czyj duch? Wielkiego Manitu…?     https://www.youtube.com/watch?v=zZMWi_t_Nqg

Sobota 01.08.15 Byłam na wsi i ok. godz. 23.00 zobaczyłam w kierunku północnym na niebie na wysokości Gdyni dziwną kołysząca się gwiazdę. Był to statek kosmiczny ,który wielokrotnie widziałam na przestrzeni wielu lat. Nawiązałam kontakt wzrokowy z tą „gwiazdą”. Zobaczyłam na jego pokładzie stojącego wysokiego mężczyznę w jasnym kombinezonie. Za nim widziałam kilku innych mężczyzn w takich samych kombinezonach. Siedzieli przy długim pulpicie pełnym przycisków i co chwilę spoglądali na ekrany monitorów na ścianie. Mężczyzna, który patrzył na mnie był młody, miałam długie, ciemne falujące włosy do ramion. Miałam wrażenie, że patrzy na jakiś ekran – do którego i ja miałam podgląd i dlatego widziałam wnętrze statku i załogę. Potem odwrócił się do kolegów i coś robili, a następnie długą chwilę patrzył przez dużą panoramiczną szybę na ziemię stojąc do mnie plecami. Patrzyłam tam gdzie on i widziałam na dole lasy i brzeg Zatoki Gdańskiej, wiedziałam że to Gdynia. Usłyszałam, że z Gdyni wybiorą ludzi do kontaktu. Wybrali 20 osób. Po tygodniu wybrali tysiące ludzi w Polsce, a w sumie milion ludzi na Ziemi. Usłyszałam, że stare programy zostaną im wymazane i otrzymają nowe programy.

Poniedziałek  03.08.2015 r ok. godz. 22.15 było już ciemno. Robiłam zdjęcia ORBÓW w Strefie 3c 123, gdy na wschodzie pojawił się dziwny, duży, jasny obiekt i powoli przesuwał się na zachód. Gdy go zobaczyłam (nawiązałam kontakt wzrokowy) lekko skręcił w praw i jakby przyśpieszył. Miał dziwny geometryczny kształt… Co to jest ? Na samolot za duży i w dodatku był cały oświetlony złotym blaskiem.  Może to flara? - ale ten kształt zupełnie nie pasował! Stałam wpatrując się i analizując dziwny obiekt 1-2 minuty. Przypomniałam sobie, że w ręku trzymam aparat, szybko podniosłam go do góry i wykonałam zdjęcie. Spojrzałam na mały ekran i wydawało mi się że nic nie wyszło. Trzymając jeszcze aparat w górze spojrzałam na dziwny obiekt, ale już go tam nie zobaczyłam, nagle znikł! Długo stałam wpatrując się w to miejsce na niebie…  Wróciłam do domu i zastanawiałam się co to było i skąd? UFO nadleciało od wschodu, a tam w ciemne noce nad horyzontem widnieje gwiazdozbiór BYKA, w którym są gromady gwiazd zwane Hiady i Plejady. Pozornie na jego tle znajduje się Radioźródło 3c 123… Czyżby to był „sygnał” dla mnie, że  lecą do Ziemi ?

Gdy „wrzuciłam” zdjęcia na komputer na dużym ekranie zobaczyłam jasny dziwny obiekt, który zobaczyłam na niebie. Tylko to jedno zdjęcie… i wszystko nagle znikło. Wszyscy ufolodzy wiedzą, że  obserwacje UFO najczęściej trwają kilka minut lub sekund, ale czasami dłużej…





Analiza obserwacji

Dla mnie to jest oczywiste, ale dla innych niekoniecznie, dlatego muszę wyjaśnić parę sprawę, gdyż mają to związek z moimi badaniami kamiennych kręgów oraz z gwiazdozbiorem BYKA na którego tle zobaczyłam tajemnicze UFO.

Z moich wieloletnich badań wynika iż w ustawieniu kamiennych kręgów  w Odrach są odwzorowane  Hiady, a w Węsiorach – Plejady. Jest to wielkie w skali odwzorowanie gwiazdozbioru Byka na Kaszubach w Polsce, w ustawieniu kamiennych kręgów. Plan geodezyjny kamiennych kręgów to jednocześnie PLAN BAZ KOSMICZNYCH HIAD i PLEJAD na terenie Polski. Kilka z nich wcześniej zlokalizowałam i opisałam.

We wrześniu 1993 roku w nocy, podczas przesilenia astronomicznego nakręciliśmy film. Nikt z nas nie spodziewał się, że właśnie tam dojdzie do KONTAKTU CE3 z przedstawicielem cywilizacji Hiad czyli Jezusem Chrystusem. Na ten temat przed laty w 1994 roku Marzena Burczycka - Woźniak napisała art. dla „NS” zat. „Obraz niewidzialnego na kasecie wideo” oraz dla „WW” zat. „ISKRA” gdzie o tym wspominam. To niezwykłe spotkanie również opisałam w książce zat. „Z pamiętnika jasnowidzącej Tajemnice kamiennych kręgów”.

 DLACZEGO akurat w kamiennych kręgach w Odrach doszło do KONTAKTU CE3? Gdy zrozumiałam czym są kamienne kręgi w Odrach - Plan HIAD - wówczas zrozumiałam dlaczego tajemniczy Gość stanął przy kręgu „33-niebieski” od strony zachodniej, przy jednym z kamieni obwodowych. Okazało się, że tam gdzie stał jest kamień z wyrytym znakiem. Tajemniczy Gość w ten sposób wskazał słońce oraz planetę z jakiej pochodzi, a ja miałam to zrozumieć! „Bądź mądra, pisz wiersze…” i ucz się astronomii! Naukowcy, którzy od dziesięcioleci badają te kamienne kręgi mówią co innego!! Z ich badań i TEORII naukowych wynika iż jest to tylko cmentarzysko Gotów i dlatego nie widzą w ich ustawieniu żadnego planu astronomicznego. Kim są naukowcy i komu służą?

Dla kogo i po co od tysięcy lat zostały przygotowane plany astronomiczne w ustawieniu kamiennych kręgów?!!! Czy ich konstruktorzy wiedzieli, że wszystko zostanie zmanipulowane i dlatego przygotowali dla nas informacje zakodowane za pomocą kamieni, aby KAŻDY myślący CZŁOWIEK mógł to zrozumieć? Są one wskazówką skąd przybędzie  Jezus Chrystus. Jako przedstawiciel cywilizacji Hiad w ten sposób ujawnił ich bazy kosmiczne w Polsce. Oczywiście Hiady mają również swoje bazy kosmiczne na całej Ziemi. Obserwacje ich statków kosmicznych w Gdyni, w kamiennych kręgach i wielu innych miejscach na terenie Polski - szczególnie w miejscach gdzie są ich bazy wg planu kamiennego planu -  opisałam w książce i w kilku artykułach. Oprócz mnie, widzi te obiekty wiele osób, ale nie rozumieją o co chodzi - no bo „po co to tam lata??”

Pisałam wielokrotnie iż POZORNIE na tle gwiazdozbioru BYKA znajduje się bardzo odległa radiogalaktyka opisana przez astronomów jako „Radoźródło 3c 123”. Miejsce tej radiogalaktyki wg kamiennego planu gwiazdozbioru BYKA zostało odwzorowane na terenie Strefy 3c 123 na Kaszubach. To miejsce dokładnie wskazały mi „płonące drzewa” i od tej pory rozpoczęłam wieloletnie  samodzielne poszukiwania i badania. Okazało się iż jest tam stara Baza Kosmiczna Króla Jahwe z czasów Pierwszej Cywilizacji – o czym pisałam wielokrotnie. Żyjemy w Czwartej Cywilizacji i ostatniej, która miała to zrozumieć i przygotować, gdyż OBCE CYWILIZACJE z gwiazdozbioru Węża(szaraki) i Smoka wraz z demonami, które okupują Ziemie zniszczą cywilizację i planetę. Wszyscy ufolodzy wiedzą, że OBCY także mają swoje bazy kosmiczne na Ziemi i dzięki manipulacji genetycznej posługują się armią hybryd ludzkich lub implantują ludzi, aby służyli im do realizacji ich celów. 
Wszyscy znamy symboliczny opis biblijnego Raju, Adam i Ewa oraz symbolicznego gadającego Węża siedzącego na symbolicznym drzewie - RODU CZŁOWIEKA! Cywilizacja Węża zwodziła Adama i Ewę i tak jest do dzisiaj. A to „drobny” przykład jak oni działają: „Przesłania  Gracjany” od szaraków czyli cywilizacji Węża.  Co mówi szarak -  przedstawiciel cywilizacji Węża do hybryd lub zaimplantowanych ludzi na Ziemi? Proszę posłuchać o czym mówi Gracjana oraz proszę zwrócić uwagę na figurę Buddy. W życiorysie Buddy wspomniano iż w czasie medytacji chroniła go wielka kobra – symbol cywilizacji z  gwiazdozbioru Węża, która zwodzi ludzkość od zarania dziejów cywilizacji Człowieka na Ziemi. Buddda był hybrydą szaraków czyli ich „człowiekiem”.




"Czy to możliwe, że wszystkie wysoko zaawansowane technologie, które stworzyliśmy, takie jak lasery, bomby atomowe, satelity, komputery, statki kosmiczne i tak dalej, istniały w odległej przeszłości w czasach cywilizacji wcześniejszych przed "Adamem i Ewą"? Według relacji biblijnych nic nie jest nowe i mamy nie tylko pisemne dowody wskazujące na to, że wcześniej istniały cywilizacje przed Adamem. Badacze odkryli we wszystkich zakątkach świata fizyczne dowody, które wskazują na istnienie wysoko zaawansowanych starożytnych cywilizacji”

Wróćmy do mojej obserwacji UFO i zdjęcia…

Stojąc na terenie Strefy 3c 123 i robiąc zdjęcie lecącego i świecącego w kolorze złotym UFO  zastanawiałam się co to jest i dokąd leci??

Dlaczego był w kolorze złota? Zanim znikł pozwolił się sfotografować! Długo stałam zamyślona patrząc na wschód. Coś mi to przypominało… Przypomniałam sobie jak w 2004 roku nadawałam SYGNAŁ do Radioźródła 3c 123, czyli do Bazy Kosmicznej Króla Jahwe, a odpowiedzi otrzymałam w sposób akustyczny... Pisałam wówczas o ZŁOTEJ FLARZE, która poleciała w kosmos… Czy po latach  to jest odpowiedź na mój sygnał? Czy tutaj się zmaterializuje?


W maju 2014 roku (10 lat później) ponownie nadawaliśmy sygnały, ale w sposób akustyczny przy pomocy profesjonalnego sprzętu - co zostało zarejestrowane na filmie Yt. 

Były sny i wizje na ten temat o czym pisałam wielokrotnie, m.in. „Egzamin z fizyki czyli akcelerator, HAARP, bazy kosmiczne i złota flara!”
„STREFA 3c 123… jest NAJWIEKSZYM PORTALEM w Polsce i w Europie dla RADIOŹRÓDŁA 3C 123 pozornie na tle gwiazdozbioru BYKA. „Mapa – zasięg STREFY 3c 123…”  https://www.facebook.com/notes/zofia-piepi%C3%B3rka/mapa-zasi%C4%99g-strefy-3c-123-czyli-aktywny-system-obronny-ziemi-poszukiwany-czakram/504036236288920

Baza Króla Jahwe i my - Czwarta Cywilizacja wciąż na tym samym terenie... Ezoterycy nazywają takie miejsca CZAKRAMEM. Częstotliwość promieniowania tej bazy kosmicznej odpowiada kolorowi  fioletowo - różowy, granatowy i inne niewidzialne fale kosmiczne. Każdemu psychotronikowi ten kolor, czyli promieniowanie mówi iż jest to korona CZŁOWIECZEŃSTWA, najwyższy poziom Duchowy Człowieka. Jej częstotliwość promieniowania widoczna jest na zdjęciu, które wykonałam dwa miesiące wcześniej tj. 08.06. 2015r.






CDN.