Powered By Blogger

czwartek, 27 sierpnia 2015

KONTAKT CE3... (2)

ELEONORA - Zofia Piepiórka


Czy słyszeliście o TEORII Strun? Baza Kosmiczna króla Jahwe ma technologie w wymiarze czasoprzestrzeni 24 strun oraz połączenia z 24-oma najstarszymi cywilizacjami CZŁOWIEKA, które są najbardziej zaawansowane technicznie w całym Kosmosie. Są to super  technologie jakich nie ma żadna cywilizacja w kosmosie oprócz cywilizacji CZŁOWIEKA. To dużo więcej niż usiłuje osiągnąć CERN ze swoimi eksperymentami, a symbolem ich działania jest hinduski bóg zniszczenia Shiva! – więc jaki może być efekt końcowy dla Ziemi i cywilizacji? Cywilizacja Węży w ludzkich ciałach zniszczy planetę.

Tymczasem w CERN naukowcy zamierzają połączyć się ze światem równoległym. Kogo z nami chcą połączyć i na jakim poziomie?? Cywilizacje Węża czyli rasy szaraków lub Drako? http://www.express.co.uk/news/world/565315/Scientists-at-Large-Hadron-Collider-hope-to-make-contact-with-PARALLEL-UNIVERSE-in-days

Sobota 08.08.2015 roku. Po południu piłam kawę, gdy nagle kubek zaczął mi drżeć w prawej dłoni…  Co się tutaj dzieje? Czułam pulsację dochodzącą z ziemi – kilkanaście sekund wibracja, przerwa i ponownie długa wibracja… Przypomniałam sobie, że od kilku dni sąsiedzi mówili, że są osłabieni, senni, ale tłumaczyli to morderczymi upałami. Zaczęłam sprawdzać silne wibracje – impulsy dochodzące z Ziemi. Wir tych energii był prawy, a więc przeciwny do obrotu Ziemi.  Dlaczego??

Skupiłam się i zobaczyłam, że energie w kolorze fioletu - wrzosu szerokim słupem wyszły z ziemi i leciały w kosmos. Zrozumiałam, że otworzył się portal w Strefie 3c 123… Następnego dnia w tym samym miejscu zobaczyłam szeroki strumień jasno beżowej energii z geometrycznymi ciemnymi plamkami wznoszący się w górę w kierunku północny. Domyśliłam się, że zakodowane informacje poszły w kosmos! Przypominało to papier perforowany z zakodowaną informacją, ale w kolorach energii – częstotliwości promieniowania i szerokości pasm. Kolory to długości fal, a więc również kody.

Akceleratory w bazie kosmicznej pracowały pełną parą i w czasie doby osiągnęły pełną moc. Szybko wzrastało skupione silne pole magnetyczne o mocy milion razy większej niż bieguny magnetyczne Ziemi. Powstał potężny portal, który dotarł do Radioźródła 3C 123 w kosmosie pozornie na tle konstelacji BYKA.

Dla porównania! Jak wiruje pole magnetyczne, które wytworzył LHC w CERN w Szwajcarii? Jego moc jest 100 tysięcy razy większa od biegunów magnetycznych Ziemi, a energia tego sztucznego III pola magnetycznego rozchodzi się po całej Ziemi i wiruje w lewo. Skutkiem tego jest zwiększona ilość trzęsień ziemi, masowe wybuchy wulkanów, pęknięcia płyt tektonicznych. Ma to również  wpływ na zmianę klimatu z powodu przesunięcia Ziemi do krawędzi Strefy Życia, poza którą jest pustynia jak na Marsie lub Wenus.  Efektem ich eksperymentów ma być  przebiegunowanie Ziemi…

Żeby nie było, że tylko ja to widzę i czuję! Spośród „znajomych” na Facebooku wybrałam troje psychotroników z różnych miast w Polsce, których osobiście nie znam.  Nie tłumacząc im o co chodzi poprosiłam aby sprawdzili jaki jest wir w Bazie Kosmicznej Króla Jahwe, a jaki jest w CERN.

 Bożena Rylewicz – Sekuła k/Poznania, Grażyna Babut- Prykiel  k/ Warszawy oraz Krzysztof Tarasiewicz k/ Krakowa. Wszyscy potwierdzili, że w tym czasie w Bazie Kosmicznej Króla Jahwe jest wir prawy, a w CERN lewy.

Czy to ważne?!

Jak działają PRAWA FIZYKI, gdy bieguny magnetyczne jak magnesy mają różną polaryzację? Dodatnie bieguny się odpychają, różne przyciągają. Powstały dwa sztuczne bieguny na terenie Europy i zaczęły się przyciągać… Który z nich przyciąga z większą mocą i jakie są tego skutki? – na to pytanie odpowiedźcie sobie sami.

Patrząc na zdjęcie UFO przypomniałam sobie lata pracy, pisania, mówienia o tym co teraz ma się zdarzyć w naszym pokoleniu, a nie za 100 lat! Na naszych oczach spełniają się stare proroctwa biblijne o powtórnym przyjściu Jezusa Chrystusa z nieba, z kosmosu - z Hiad w gwiazdozbiorze BYKA, a za nim specjalnym kanałem – portalem lecą statki kosmiczne z odległej radiogalaktyki zwanej u nas Radioźródła 3C 123…

Gdy w 2004 roku nadawałam sygnał do Bazy kosmicznej zobaczyłam w wizji armię kosmicznych statków gotowych do startu. Otrzymali SYGNAŁ i natychmiast wystartowali. Lecieli specjalnym kanałem – portalem przeznaczonym dla Króla Cywilizacji. Widziałam obrazy jak z filmu SF… Lecieli z zawrotną prędkością na granicy wytrzymałości technicznej swoich statków, błyskawicznie mijając miliardy galaktyk aby na czas dolecieć do naszej Galaktyki i maleńkiej planety… ZIEMIA. Widziałam jak z mijanych galaktyk do głównego portalu  wpadały różne pojazdy, które otrzymały Sygnał. Leciały w długim szeregu na „złamanie karku”. To było istne szaleństwo… Mijali galaktyki jakby to były małe wioski. A dokąd tak pędzą? - dziwili się „kosmiczni wieśniacy”. Docierało do nich po czasie jak echo: do Galaktyki na końcu kosmosu, do małej planety….

Jak wiemy galaktyki mają różne kształty i od tego zalezą kształty ich pojazdów kosmicznych jako najbardziej optymalnych. Przyleciało milion statków kosmicznych i czekają w Obłoku Oorta… Po co??? Król Jahwe Zmartwychwstał i to do niego leciały z zawrotną prędkością!

Patrzyłam na te obrazy z kosmosu zachwycona  jak małe dziecko i nigdy tego nie zapomnę…

Energia, która została wysłana z BAZY KOSMICZNEJ Króla Jahwe w sobotę 08.08.2015 roku dotarła do 24 najstarszych przedstawicieli cywilizacji CZŁOWIEKA w Kosmosie. W proroctwie Apokalipsy czytamy o 24 starcach oddających  pokłon Królowi Lajszla - Jahwe na Ziemi. Tym samym kanałem przybędą na Ziemię ich statki kosmiczne…. Już tutaj są!
Kościół ani naukowcy nigdy nie przygotują ludzi na skok cywilizacyjny, dlatego zostali wybrani ludzie do KONTAKTU na najwyższym poziomie duchowym i intelektualnym. Zostaną wymazane ich wcześniejsze programy i otrzymają inne programy do Kontaktu niezależnie od religii i kultury.



Wybrałam trzy osoby i poprosiłam aby napisały co widzą…


Bożena Rylewicz – Sekuła (wizjonerka)

„Statek kosmiczny widziałam na tle ogromnego tunelu-korytarza dla pojazdów. Istoty w statku były ubrane w kombinezony w kolorze srebrno platynowym.  Widziałam pojazd kosmiczny w tym kształcie w kolorze jasnego srebra lekko nad Gdynią, ku wyjściu do morza w kierunku Helu. Postać którą zobaczyłam była zarazem przekazem od tej cywilizacji, a potem dwa złote trójkąty w kształcie piramid skierowane ku sobie podstawami.


Kiedy skupiłam swoją uwagę na górnym trójkącie zobaczyłam symbol trzech połączonych złotych punktów jakby gwiazd liniami w kształcie położonej litery V - jest to znak Hiad. Dodatkowo zobaczyłam liczbę 7, pewnie oznacza miejsce skąd pochodzi ten i inne dyski. Kiedy skupiłam uwagę na dolnym trójkącie zobaczyłam jak wypływa z wierzchołka jakby zloty okrąg i otacza górny trójkąt. (dopisek mój – połączenie z bazami na Ziemi) W tym korytarzu przestrzennym widziałam też inne pojazdy tej samej cywilizacji. Są wyznaczeni do zadań specjalnych, do prowadzenia wszelkich działań."

CDN.