Powered By Blogger

sobota, 29 sierpnia 2015

KONTAKT CE3... (4)



ELEONORA -Zofia Piepiórka


Janusz Zagorski – kontakt z ufo


WIZJA - „Złota flara” i słynny obraz „Jezu ufam Tobie”…   




24-25.08.2015 r. obudziłam się po północy i pierwsza myśl oraz obraz dotyczył zdjęcia złotego UFO, które wykonałam dwa tygodnie wcześniej - poniedziałek ok. godz. 22.00, dnia 03.08.2015r. Ta wizja potwierdziła to co wcześniej przeczuwałam i napisałam na temat zdjęcia zat. „Złote UFO”.

Opis wizji o północy 24-25.08. 2015 r.

Pierwsza myśl : Złote UFO…  Patrzyłam na zdjęcie, a potem pojawiło się inne, które wykonałam rok wcześniej w tym samym miejscu, a na nich również były liczne ORBY. W wizji patrzę na zdjęcie i widzę na bokach dziwne czerwone smugi jak pasma. Rok temu i teraz w wizji zastanawiam się - co to jest?
Patrzę na te dwa zdjęcia i zastanawiam się o co chodzi oraz jaki maja związek? Jakby w odpowiedzi na moje pytanie po chwili ponownie pojawia się przed oczyma zdjęcie na którym centralnie widnieje złote UFO, ale tło zdjęcia było jasne, jakby zdjęcie zrobione było w dzień. To samo UFO ( jak w negatywie) na zdjęciu jest ciemnym dużym obiektem jak „wielki kamień lecący z nieba”, zaczyna się powiększać i zbliżać.
Wpatruję się w ciemny punkt na niebie i widzę, że przybiera jakiś dziwny kształt, którego nie rozpoznaję. W końcu widzę z daleka na niebie postać, która się powiększa - zbliża… Myślę – co to jest?? Zbliża się coraz bardziej, widzę wysoką postać w długich ciemnych włosach, ubraną w jasną długą szatę do ziemi, ręce podniesione w symbolu jak na obrazie „Jezu ufam Tobie”, ale bez promieni wychodzących z serca. Moją uwagę przykuwa szeroki pas z ciemnoniebieskiej tkaniny związany w pasie. Jeden koniec pasa zwisa do kostek, a drugi do kolan.
Widzę symboliczną postać Jezusa, a nad jego głową unosi się wielki ptak z rozpostartymi skrzydłami. Co to za ptak? Wpatruje się w niego, nie porusza się jakby zastygł w locie - na obrazie. Zrozumiałam, że to symbol ptaka. Przyglądam się jemu długo, gdyż jednocześnie przypomina mi to symboliczną wielką  księgę otwartą nad głową Jezusa. Obraz się powiększał i postać przybliżała się coraz bardziej… Wiem, że UFO na zdjęciu oraz ta wizja ( i wiele innych moich wizji) dotyczy zapowiedzianego w NT przyjścia Jezusa Chrystusa z nieba czyli z KOSMOSU, na które od dawna czekają wszyscy Chrześcijanie.

 Analiza wizji

Ta wizja dla mnie niesie potężny ładunek bardzo ważnych  informacji zakodowanych w symbolach, ale dla przeciętnego katolika, psychotronika lub naukowca ta wizja niewiele znaczy. Czy się mylę? Zanim wyjaśnię co mówią mi te symbole, proszę zastanówcie się, co sami możecie powiedzieć na temat symboli  pokazanych na tym obrazie.
Zdjęcie Złotego UFO  - co na temat tego zdjęcia powie przeciętny ufolog? NIC! Co dla mnie oznacza ta obserwacja? - napisałam wcześniej analizując zdjęcie w kontekście swoich wieloletnich badań kamiennych kręgów i związku z gwiazdozbiorem BYKA.
Przypomnę co napisałam na temat obserwacji UFO:
Poniedziałek  03.08.2015 r ok. godz. 22.15 było już ciemno. Robiłam zdjęcia ORBÓW w Strefie 3c 123, gdy na wschodzie pojawił się dziwny, duży, jasny obiekt i powoli przesuwał się na zachód. Gdy go zobaczyłam (nawiązałam kontakt wzrokowy) lekko skręcił w prawo i jakby przyśpieszył. Miał dziwny geometryczny kształt… Co to jest ? Na samolot za duży i w dodatku był cały oświetlony złotym blaskiem.  Może to flara? - ale ten kształt zupełnie nie pasował! Stałam wpatrując się i analizując dziwny obiekt 1-2 minuty. Przypomniałam sobie, że w ręku trzymam aparat, szybko podniosłam go do góry i wykonałam zdjęcie. Spojrzałam na mały ekran i wydawało mi się że nic nie wyszło. Trzymając jeszcze aparat w górze spojrzałam na dziwny obiekt, ale już go tam nie zobaczyłam, nagle znikł! Długo stałam wpatrując się w to miejsce na niebie…  Wróciłam do domu i zastanawiałam się co to było i skąd? UFO nadleciało ze wschodu, a tam w ciemne noce nad horyzontem widnieje gwiazdozbiór BYKA, w którym są gromady gwiazd zwane Hiady i Plejady. Pozornie na jego tle znajduje się Radioźródło 3c 123… Czyżby to był „sygnał” dla mnie, że lecą do Ziemi ?
Gdy „wrzuciłam” zdjęcia na komputer na dużym ekranie zobaczyłam jasny dziwny obiekt, który zobaczyłam na niebie. Tylko to jedno zdjęcie… i wszystko nagle znikło. Wszyscy ufolodzy wiedzą, że  obserwacje UFO najczęściej trwają kilka minut lub sekund, ale czasami dłużej…
 „Patrzę na te dwa zdjęcia i zastanawiam się o co chodzi oraz jaki mają związek.”
Pierwsze zdjęcie dotyczy UFO, a drugie zdjęcie dotyczy niewidocznych pasm kosmicznych w kolorze czerwonym, które wyszły na zdjęciu. Takie pasmo – częstotliwości promieniowania odkryłam w 1993 roku w Odrach i nazwałam je pasmem ZŁOTYM. Na temat tych pasm po raz pierwszy mówiłam podczas sympozjum naukowego w Sulęczynie w 1997 roku (mój referat został opublikowany w materiałach naukowych zat. „Na szlaku Gotów”) oraz pisałam w wielu artykułach i książce. Opisałam jego kierunek, szerokość oraz różne promieniowania układające się jak w kodzie kreskowym.
 Kamienne kręgi w Odrach ustawione są z dokładnością astronomiczną na przesilenie letnie co potwierdziły badania astronomów niemieckich i polskich. Nikt z naukowców nie wiedział, że kamienne kręgi zostały ustawione na paśmie kosmicznym ZŁOTYM, który wskazuje przesilenie astronomiczne letnie 21.06. oraz że w ustawieniu kamiennych kręgów jest odwzorowanie Hiad w gwiazdozbiorze BYKA.

Złote UFO i Złote pasmo kosmiczne wskazuje na przyjście Jezusa z Hiad.

Takie same kolory pasm jakie odkryłam w Odrach widoczne są na obrazie namalowanym wg wizji Faustyny Kowalskiej zat. „Jezu ufam Tobie”. Ten obraz jest obiektem kultu w KK – szczególnie w Polsce. Polacy modlą się do obrazu nie rozumiejąc co w rzeczywistości zostało zakodowane w symbolach. Każda prawda oraz  każda wizja, musi się potwierdzać na wszelkie sposoby, a nie tylko w jeden sposób – mistyczny. Dla „ubogich duchem” ten obraz oraz modlitwa wystarczy, a dla poszukiwaczy prawdy ważna jest wiedza przekazana w symbolach astronomicznych, fizycznych i na wiele innych sposobów. Ci badacze zobaczą zaszyfrowaną wiedzę w kolorach, symbolach - zobaczą inną rzeczywistość nieba, dlatego ten obraz jest bardzo ważną wskazówką dotyczącą przyjścia Jezusa z kosmosu. Co widzimy na tym obrazie? Jezus ubrany jest w jasną długą szatę przepasaną białym  pasem. Układ rąk wskazuje na powitanie i błogosławieństwo oraz na  IV czakram - serce. Na wysokości serca widnieje GWIAZDA z której wychodzą dwa promienie: czerwony i niebieski. Te promienie to pasma kosmiczne po których przybędzie „gwiazda” UFO obserwowana przeze mnie i wiele innych osób w Polsce i na całej Ziemi – co opisał wcześniej. Na obrazie Jezus jest w ruchu – idzie…

W mojej nocnej wizji symboliczny obraz Jezusa zbliża się, ale wiem, że za tym kryje się statek kosmiczny, który sfotografowałam i nazwałam „ZŁOTA FLARA”.  W mojej wizji Jezus jest przepasany długim ciemnoniebieskim PASEM sięgającym do kostek, tak jak niebieskie pasmo na obrazie „Jezu ufam Tobie”, a więc chodzi o pasmo kosmiczne, które opisałam i nazwałam PLATYNOWE i jest to symboliczne promieniowanie widoczne na obrazie wg wizji św. F. Kowalskiej.
Zrozumiałam, że niebieski pas, którym przepasana jest wysoka postać Jezusa to wskazówka dotycząca pasma kosmicznego, a jego częstotliwość promieniowania widoczna jest na obrazie jako pasmo niebieskie. Jednocześnie jest to wskazówka astronomiczna gdyż pasmo Platynowe wskazuje przesilenie zimowe dnia 21.12.
Z moich badan wynika iż w tych pasmach są różne promieniowania układające się jak w kodzie kreskowym. W paśmie Złotym są m.in. fale radiowe, a w pasmie Platynowym są m.in. promieniowania gamma oraz częstotliwości, które występują w TEORII STRUN, dlatego mogą się poruszać z dużo większą szybkością niż prędkość światła. Te pasma kosmiczne są jak TUNELE kosmiczne do podróży dalekiego zasięgu. Eksperymenty naukowe w CERN – tunele i czarne dziury nie prowadzą do postępu, ale do zagłady cywilizacji. Wielki Zderzacz Hadronów ma być całkowicie wyłączony w grudniu 2015 roku. Czy dojdzie do nagłego przebiegunowania?
Niebieski pas w mistyce chrześcijańskiej oznacza w symbolu oczyszczenie wodą, a czerwony krwią… https://pl.wikipedia.org/wiki/Jezu_ufam_Tobie_(obraz)




Pasma Złote układają się w kierunku północy wschód – południowy zachód, a pasma Platynowe  północny zachód – południowy wschód. Pasma te powtarzają się co 12x15m tworząc siatkę pasm kosmicznych otaczających Ziemię i łączą się powyżej bieguna północnego w jeden kanał energetyczny biegnący w kosmos, tam gdzie żyją cywilizacje CZŁOWIEKA.
 (Dla przykładu: pasma tzw. „siatki szwajcarskiej” są bardzo gęste, a ich kierunki przebiegają jak południki i równoleżniki. Promieniowanie odpowiada kolorowi czarnemu i szaremu. Tymi pasmami kosmicznymi poruszają się szaraki czyli cywilizacje z gwiazdozbioru Węża. Udowodnił to swoimi wieloletnimi badaniami radiestezyjnymi inż. Wilk z Warszawy i wie o tym KAŻDY ufolog.)
Symbol wielkiego PTAKA nad głową Jezusa ma wiele znaczeń.
 W mistyce chrześcijańskiej ptak (gołąb) oznacza „Ducha Świętego”, ale ten ptak był za duży, gdyż jego skrzydła były jak wielki  parasol nad głową Jezusa. Dla mnie jest to symbol potężnego statku komicznego, którego „głową” – dowódcą jest Jezus Chrystus. I to zobaczyłam oraz opisałam w 1 cz. tego artykułu – UFO nad Gdynią. Dowódca statku miał długie, ciemne włosy oraz  jasny kombinezon  w kolorze sukni na obrazie  „Jezu ufam Tobie”. Minęło 2000 lat, moda męska się zmieniła, dlatego jego ubranie jest zgodne ze współczesną modą i warunkami technicznymi na wielkim statku – BAZIE. To on i jego ludzie – aniołowie wybrali milion ludzi na Ziemi do KONTAKTU.
 Symbol  lecącego PTAKA przypominał mi również otwartą wielką księgę, która dotyczy proroctw o powtórnym przyjściu Jezusa z nieba.  Jezus na kartach ewangelii zapowiedział swoje powtórne przyjście z nieba przy „końcu świata”.




NT ew. św. Mateusza 24. 30-31 „O końcu świata”
„I wtedy ukaże się na niebie znak Syna Człowieczego, i wtedy biadać będą wszystkie plemiona ziemi, i ujrzą Syna Człowieczego przychodzącego na obłokach nieba z wielka mocą i chwałą. I pośle aniołów swoich z wielka trąbą i zgromadzi wybranych jego z czterech stron świata z jednego krańca nieba aż po drugi.
24.34 Zaprawdę powiadam wam. Nie przeminie to pokolenie, aż się to wszystko stanie.
24. 36-37 A o tym dniu i godzinie nikt nie wie: ani aniołowie w niebie, ani Syn tylko OJCIEC.
Bo jak było za dni Noego, takie będzie przyjście Syna Człowieczego”….
Proroctwo Apokalipsy  18.21 – 24 „Wielki Kamień” i zapowiedź końca kościoła.
 „I podniósł jeden potężny anioł kamień duży jak kamień młyński, i wrzucił go do morza mówiąc: Tak jednym rzutem zostanie strącone wielkie miasto Babilon,  i już go nie będzie. (…)
W nim też znaleziono krew proroków i świętych, i wszystkich pomordowanych na ziemi.”
Będzie koniec panowania Kościoła, gdyż proroctwa się wypełniły…
„To samo UFO ( jak w negatywie) na zdjęciu jest ciemnym dużym obiektem jak „wielki kamień lecący z nieba”, zaczyna się powiększać i zbliżać.”
W mojej wizji symboliczna postać Jezusa zbliżą się… Gdy stanie przede mną będzie to oznaczało, że wyląduje wielki statek kosmiczny…. a ja zrobię zdjęcia w biały dzień i Wam prześlę.
Tak realizują się stare symboliczne proroctwa biblijne w naszych czasach i na naszych oczach, ale kto to zrozumie ?

CDN.

P.S.


Ponieważ wielu (!!) psychotroników pisze o pasmach „Złotych i Platynowych” nic z tego nie rozumiejąc i nie podając kto jest odkrywcą i dlaczego zostały tak nazwane - wyjaśniam, że moje inicjały są zapisane w ich nazwie Z.P. Na badania tych pasm oraz kamiennych kręgów poświęciłam wiele lat życia i własnych pieniędzy, ale kogo to obchodzi?