Powered By Blogger

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Raport z Międzynarodowego Kongresu Ufologicznego w Hong Kongu (3)

Kiyoshi Amamiya

Mój referat nr 3.



UFO nad współczesną Japonią

Ten referat był wsparty prezentacją PPT złożona z 15 slajdów – zdjęć i rysunków. W tym wystąpieniu chcę omówić incydenty z UFO we współczesnej Japonii.

To zdjęcie NOL-a było wykonane przez Pana Yusuke J. Matsumurę, nad Kiusiu, w dniu 1 grudnia 1961 roku. Pan Matsumura jest pionierem ufologii w Japonii. Sfotografował on coś, co dzisiaj określa się jako „statek-matka”.

Następna fotografia została wykonana przez mojego przyjaciela Pana Kozo O. Kawai. Jest to typowy latający spodek czy dysk.

Dwa samoloty, które leciały nad jeziorem Seto napotkały latający dysk, wieczorem 18 marca 1965 roku. Rysunki NOL-a wykonał naoczny świadek kpt. Inaba.

Te zdjęcia UFO zostały wykonane przez licealistę z Tokio. Biały, owalny obiekt poruszał się powoli.

Te zdjęcia NOL-a wykonał student uniwersytetu. UFO znajdował się nad wulkanicznym regionem Kiusiu. Ten NOL wystrzelił promień laserowego światła.

W lutym 1975 roku, wielu świadków widziało UFO nad zimowym miastem Nakashibestu na Hokkaido. Zdjęcie NOL-a wykonał Pan Takahashi. Rysunki wykonał tamtejszy licealista, który jest także naocznym świadkiem tego incydentu.

Incydent z NOL-em widzianym nad jeziorem Biwa (jest to największe jezioro w Japonii) miał miejsce w 1975 roku. NOL ów był widziany w dziesięciu miejscowościach na brzegu jeziora.

Pewien fotograf z redakcji jednej z gazet wykonał to zdjęcie z dachu budynku redakcji. Na zdjęciach widoczne są jeden CNOL i trzy mniejsze „zwykłe” latające spodki. Pewna kobieta mieszkająca w apartamencie powiedziała – „jego kształt przypominał cigarillo”.

To małe UFO pokazało się w Kioto, nieopodal domu znanego biznesmena – Pana Nagamori, który podszedł do NOL-a i wykonał kilkanaście fotografii.

Mój kolega ufolog mieszka w mieście Matsubara. Ja mieszkam w Tenri, które odległe jest od Matsubara o 25 km. Czarny, kulisty obiekt pojawił się koło szkoły podstawowej w Matsubara. Pan Yamano wykonał kilka ujęć video. Czarna kula widziana była także z domu Pana Yamano. On zatelefonował do mnie i powiedział – „ta czarna kula leci w kierunku Tenri”. Moja rodzina i ja przygotowaliśmy się do obserwacji i wyszliśmy na pola. I rzeczywiście – czarna kula ukazała się nam nad głowami. Był to tylko jeden NOL. Moja córka Sima narysowała mapę z miejsca incydentu. NOL zmieniał swój kształt i zmiany te także zostały przez nią narysowane. Te dwa video zostały nakręcone w Matsubara i Tenri.

Te zdjęcia przedstawiają małe UFO, które przeleciało przed helikopterem JSDF.

Następny NOL był obserwowany przez moją żonę Yuki i córkę Sima. Moja żona wykonała 26 zdjęć tego obiektu, który leciał nad górą i obracał się wokół własnej osi. Było to nad szczytem góry Miwa. W pewnej chwili zniżył swój lot i uderzył w dach jednego z domów.

To jest zdjęcie wykonane przez Yuki Amamiya. Jak widać jaśnieje on biało na tle niebieskiego nieba.

Pewnego dnia do Tenri przybyła ekipa TV z Nara. Moja żona i ja obserwowaliśmy ich jak robili swój program. Naraz pojawił się NOL i jego ukazanie się było sfilmowane przez tą ekipę.

Pan Sato ze Sky People Assotiation zrobił wiele zdjęć UFO. Te dwa zdjęcia zostały wykonane w mieście Beppu. Był to pięciokątny obiekt, który lśnił jak złoto. Poniżej dwa zdjęcia NOL-a wykonane w Sagamihara, a wykonał je także Pan Sato. Ponad Beppu ukazało się 9 NOL-i, trzy inne były metalicznymi kulami.

To video wykonałem osobiście – NOL wiruje raz w jedną a raz w drugą stronę.

Jeden z moich kolegów-ufologów mieszkający w Tokio zobaczył świecącą kulę lecącą nad polem. Wykonałem ten rysunek w oparciu o jego relację. Otrzymuję wiele informacji o pokazaniu się UFO, ale tylko kilka jest naprawdę ważnych i autentycznych.

Pewnego dnia otrzymałem zdjęcie i raport od pewnego Brazylijczyka, który mieszka na stałe w Japonii. Potem dokonałem badań wraz z moimi kolegami. Jak widać, jedno duże światło jest otoczone przez trzy światła satelitarne.



Chciałbym dodać, że wszystkie te obiekty były widziane przez świadków w momencie fotografowania czy filmowania ich i ich ruchów, co wyklucza iż byłyby to jakieś cienie, odblaski czy przelatujące przed obiektywami drobne obiekty: paprochy, owady, drobiny kurzu, itd. itp., a zatem ich autentyczność jest trudna do podważenia.   

Tenri City, grudzień 2011 r.

 Pokaz chińskiej gimnastyki
 Targi ezoteryczne
 Widzowie i Loża VIP-ów
Kioshi Amamiya 


Przekład z j. angielskiego –
Robert K. Leśniakiewicz ©