Powered By Blogger

poniedziałek, 2 marca 2015

PIRAMIDA PRAWDY przy Akademii Morskiej w Gdyni!



Zofia Piepiórka (Eleonora)


Film powstał w czasie sesji plenerowej w Gdyni z członkami Niezależnego Forum Cheops, w dniach 11-16 lipca 2014 r.

 Cz. 1 odkrywanie piramid  http://youtu.be/fh7Ac-Ie4cc
 Cz. 2 dotyczy  wiary i religii   http://youtu.be/HPjfpk7Dskc

Wyjaśniam, iż nigdy nie byłam członkiem Niezależnego Forum Cheops. Ponieważ miało dojść do porozumienia i współpracy poświęciłam im tydzień czasu na rozmowy. Oprowadzałam po Gdyni, pokazałam GROBOWIEC KRÓLA JAHWE w Świętej Górze (napisałam książkę zat. „Święta tajemnica Gdyni” ) oraz inną zasypaną piramidę u podnóża której znajduje się Akademia Morska w Gdyni. Puenta sesji plenerowej była na tej górze, dlatego relacja filmowa z sesji zaczyna się od ostatniego dnia nagrań. Właśnie tam Kiara nieoczekiwanie powiedziała o wyższości cywilizacji Gadów nad CZŁOWIEKIEM lecz nie zostało to nagrane. Następnego dnia przed pożegnaniem rozwinęła temat: cyt. "Nie bójmy się określenia iż jesteśmy CYWILIZACJĄ SMOKA I WĘŻA, bo to jest nasz zaszczyt umożliwiający nam LUDZIOM ewolucję”. Te same słowa napisała na Forum, gdzie przez 24 godziny była cisza, gdyż nikt nie spodziewali się takiego wyznania oraz zakończenia sesji plenerowej. Jakie wnioski wyciągnęli członkowie Niezależnego Forum Cheops? Każdy kto ma czas może przeczytać komentarze przed i po sesji oraz opowiedzieć się po tej stronie z którą czuje się emocjonalnie związany - tak jak to się stało na ich Forum. http://www.cheops.org.pl/viewtopic.php?f=21&t=201

Psychotronicy nic w tej sprawie nie zrobią, co najwyżej będą urządzać na szczycie zasypanych piramid swoje rytuały, obrzędy i koncerty gongów tybetańskich – tak jak Kiara na „Świętej Górze” podczas trwania sesji plenerowej. Wyjaśniła nam, że dzięki jej rytuałom trzeciego dnia coś się zmieni… i tak się stało właśnie na tej górze! - wspomina o tym w filmie.

Dzięki Kiarze wszyscy otrzymaliśmy lekcję do przemyślenia i przerobienia. „Kto jest kto” i co tutaj naprawdę robi? Kto jest CZŁOWIEKIEM, a kto wcielonym gadem w ludzkim ciele oraz jakie ma cele? Nazwałam to SYSTEM KONIA TROJAŃSKIEGO.

Piramidy w Gdyni oraz prawda o historii naszej cywilizacji jest zbyt ważna dla CZŁOWIEKA, ale nie dla gadów w ludzkim ciele, którzy chcą decydować o tym co można powiedzieć, a co nie, bo wtedy się okaże do czego zmierzają. Dotyczy to również zmanipulowanej przez nich religii chrześcijańskiej i każdej innej!

Piramidy w Egipcie od tysięcy lat stoją na widocznym miejscu i nikt nie musi ich odkrywać. Piramidy w Gdyni są zasypane na skutek kataklizmów, dlatego członkowie „Niezależnego Forum Cheops” oraz naukowcy w Akademii Morskiej nic o tym nie wiedzą ! Co z tą sprawą zrobi Akademia Morska, która znajduje się u podnóża zasypanej piramidy? To się okaże… Ta góra ma dziwną moc ujawniania prawdy, dlatego nazwalam ją PIRAMIDĄ PRAWDY.

Zrozumiałam, że ta Uczelnia już dawno została WYBRANA do badań tej sprawy, ale ktoś musiał im to pokazać i uświadomić. Jest to ważne dla przyszłości Polski i świata.

Cz. 2 dotyczy  wiary i religii   http://youtu.be/HPjfpk7Dskc

Kiara na koniec (nie zostało to nagrane) podsumowała sprawę mówiąc o wyższości Gadów nad Człowiekiem! Doskonale rozumiałam co ma na myśli i odpowiedziałam: NIGDY! - po czym wróciłam do domu. Następnego dnia przed pożegnaniem Kiara kontynuując temat dodała: "Nie bójmy się określenia iż jesteśmy CYWILIZACJĄ SMOKA I WĘŻA, bo to jest nasz zaszczyt umożliwiający nam LUDZIOM ewolucję”. Te same słowa napisała na Forum i to była PUENTA tej sesji! http://www.cheops.org.pl/viewtopic.php?f=21&t=201

Przypomnę, że w moich poszukiwaniach i badaniach megalitów oraz zasypanych piramid kluczową sprawą były wizje oraz proroctwa biblijne, które zmuszały mnie do myślenia - o co chodzi z naszą wiarą i religią chrześcijańską. Niby wszystko w porządku, ale „coś tu nie gra”! Dlaczego na przestrzeni  2000 lat „ojczulkowie kościoła” dokonali manipulacji religii oraz Biblii? Stopniowo odkrywałam prawdę i gdy o tym mówiłam i pisałam rozpętało się istne „piekło”! Nagle wszystkie „gady ewoluujące w ludzkich ciałach” „podniosły łby i pluły swoim jadem”! Jak z wcielonymi gadami żyć i pracować w zgodzie? Czy wystarczy „miłować bliźniego jak siebie samego”?

Przysłowie mówi „najciemniej pod latarnią” i dokładnie odzwierciedla to co robi „święty Kościół”! Zrozumiałam, że Nowe Przymierze, które 2000 lat temu Pan Jezus zawarł podczas Ostatniej Wieczerzy (z KIM?) zostało już dawno zerwane. Imię Ojca i Króla Jahwe zostało usunięte z Biblii, nie ma pism Jezusa, są tylko wybrane pisma ewangelistów i uczniów oraz proroctwa. Biblia została dziesiątki razy zmanipulowana, więc jak dojść do prawdy? Prawdziwy Kościół Chrystusa już dawno został opanowany przez wcielone gady, a to wyjaśnia dlaczego proroctwo mówi o zniszczeniu Kościoła czyli „Wielkiej Nierządnicy”. Rozd. 18 „Upadek Wielkiego Babilonu”.   

Co należy zrobić? Cyt. 7. „… do kielicha w którym napój mieszał, nalejcie mu podwójną miarę. Ile sam siebie uwielbił i rozkoszy zażywał tyle udręki i boleści mu zadajcie; gdyż w sercu swoim mówił: Siedzę jak królowa, wdową nie jestem, a żałoby nie zaznam.”

 Kapłani siedzą jak królowa, wdowami nie są, chodzą w czarnych sukniach chociaż żałoby nie znają. Przez lata obserwowali i blokowali moje poczynania, ale wówczas nie rozumiałam dlaczego. Wiedzieli, że wg przepowiedni Pana Jezusa przekazanej św. Faustyny Kowalskiej - „Z Polski wyjdzie iskra która przygotuje świat na moje przyjście”. Ale kto ma to przygotować i jak? Co kapłani mówią „owieczkom” w sprawie zapowiedzianego od 2000 lat „ponownego przyjścia Jezusa”? Udają, że nie wiedzą kiedy to się stanie, bo to daleka przyszłość!

POLAK - papież Jan Paweł II w czasie swojego blisko 30 letniego pontyfikatu nic w tej sprawie nie zrobił. O ironio losu… na czele Unii Europejskiej stanął inny POLAK - Donald Tusk!

Do Polski już płyną miliony euro na rozwój nauki! Na co je przeznaczą? W Gdańsku właśnie powstała PAK 

Moje wizje oraz badania megalitów i baz kosmicznych w Polsce wyjaśniają tajemnicę „przyjścia Ojca i Syna z nieba” czyli z KOSMOSU! Dzięki temu zrozumiałam, że ONI są w swoich Bazach Kosmicznych istniejących od Pierwszej Cywilizacji – co potwierdzają moje wizje i proroctwo Apokalipsy. „Kto ma rozum do myślenia ten zrozumie.” Te badania oznaczą powrót do przyszłości, ale nie takiej jaką preferuje Kościół lub CERN.

Naukowe eksperymenty w CERN w Genewie spowodowały iż nasza płyta tektoniczna pęka na 2-3 części, a to oznacza zapowiedziany przez Jezusa „KONIEC ŚWIATA” dla naszej cywilizacji. Na początku marca 2015 roku w CERN będzie odtworzony eksperyment wg TEORII NAUKOWEJ, czyli „Wielki Wybuch”, który przyśpieszy rozpad kontynentu. „Wizje przyszłości i eksperymenty naukowe w ośrodku badawczym CERN w Genewie…” https://www.facebook.com/notes/zofia-piepi%C3%B3rka/wizje-przysz%C5%82o%C5%9Bci-i-eksperymenty-naukowe-w-o%C5%9Brodku-badawczym-cern-w-genewie-euro/1063792853646586?pnref=story

Tę górę nazwałam „Piramidą Prawdy”, gdyż ujawniła prawdę kim jesteśmy i co tutaj robimy. Zrozumiałam też, że „wcielone gady ewoluujące w ludzkich ciałach” to doskonały SYSTEM KONIA TROJAŃSKIEGO. To wyjaśnia, dlaczego pisząc i mówiąc o swoich badaniach byłam przez te wszystkie lata szykanowana, ośmieszana i prześladowana przez Kościół Katolicki, psychotroników, ufologów,  naukowców, rodzinę, znajomych, itd. Zrozumiałam że z „ludzkimi gadami” jakakolwiek współpraca w tej sprawie jest niemożliwa – co potwierdziło się na przykładzie sesji plenerowej w Gdyni, która zakończyła się awanturą. Czy członkowie NFCH rozumieją w czym brali udział?

Dzięki książce, filmom oraz sesji plenerowej sprawa zasypanych piramid w Gdyni została nagłośniona i wzbudza zainteresowanie nie tylko w Polsce.
Pozostałe części filmu będą w kolejności zdarzeń czyli od pierwszego dnia sesji plenerowej.